sobota, 20 lipca 2013

Call me maybe...?

Hej! x 
Tak jak obiecałam mam dla Was zdjęcia z dzisiejszej sesji z Dagmarą i Eweliną ;) 
Dzisiejszy dzień był dość męczący, ale jest ok :D Zrobiłyśmy  478 zdjęć i trudno było wybrać z nich te najlepsze, ale jakoś nam się udało :D 
No co tu więcej mówić? Lepiej pooglądać zdjęcia! :D 

\




























Mam nadzieję, że dzisiejsza sesja podoba Wam się tak samo jak mi <3 
Dziewczyny są śliczne, a mi fotografia sprawia przyjemność ;) 
Za niedługo kolejna sesja! ;)
Jak myślicie, co w niej będzie? :D 
Zmykam zaraz do spania ^^
Much Love
- Dreamer x

43 komentarze:

  1. jezu *.* one są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie lubiłam jak w poście jest dużo zdjęć,ale tutaj wyjątkowo wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/20/2013

    Świetne zdjęcia i cudne stylizacje <3 Zapraszam do siebie : http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy <3 Zaraz do Ciebie zajrzę ;*

      Usuń
  4. Te sukieneczki co dziewczyny mają na początku bardzo mi się podobają :)) Mogę wiedzieć gdzie je kupiły? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/20/2013

      Biała sukienka -> na Krakowskiej w Chrzanowie
      Pudrowa sukienka -> Stylownia Butik ul. Trzebińska60 Chrzanów

      Usuń
  5. chciałam w komentarzu napisać coś typu "najbardziej podoba mi się zdjęcie..." ale niestety nie da się wybrać tego najlepszego,bo wszystkie są tak samo cudowne *-* dziewczyny jak najbardziej sprawdzają się w rolach modelek, a ty w roli fotografa :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że Daga i Ewela sprawdzają się w rolach modelek, ale co do mojego fotografowania, to jest to zdecydowanie na niskim poziomie :D Ale mam nadzieję, że będzie lepiej :D

      Usuń
  6. Niech dziewczyny mi się tu i teraz przyznają komu ukradły urodę!!! :D
    Ogólnie to fajnie dobrane ubrania, a najbardziej podoba mi się połączenie ślicznych,eleganckich sukienek i bardziej sportowych butów :))
    A mogłabym wiedzieć gdzie dziewczyna o ciemnych włosach kupiła spodenki?? Bo są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/20/2013

      Czwartkowy targ w Chrzanowie ;D

      Usuń
  7. super zdjęcia, macie pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w każdym zdjęciu ale musze przyznać,że 3 jest prześliczne <3 takie naturalne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. super post ;)
    A co do nagłowka to mogłabym wiedzieć czy dziewczyna po prawej ma może tatuaż??Bo wystaje jej coś spod bluzki :PP Moge prosić o odpowiedź?? Widzę że to jakiś napis :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/21/2013

      Cóż za oko.. Tak jest to tatuaż który w swoim czasie pewnie się tu pojawi ;D. Ale jest to piórko z napisem ;))

      Usuń
    2. jestem fanką tatuaży i zauważę je na każdym kroku :PP Sama mam już ich dużo na ciele :PP A mogę wiedzieć jaki napis??

      Usuń
    3. Anonimowy7/21/2013

      ''take these broken wings and learn to fly'' ;))

      Usuń
  10. Widze,że blog się rozwija c: Jak byłam tu ostatnim razem to mało co się działo, a jest znacznie lepiej C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no powoli się rozwija i jest co raz lepiej ;)
      Dziękuję <3 ;*

      Usuń
  11. "They don't call her Dreamer with no reason.." to powiesz z jakiego powodu mówią na ciebie "Dreamer"? :DD
    A dziewczyny są śliczne ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Dreamer? W sumie to zaczęło się od tego, że na konkurs dałam sobie takie "godło", a potem zaczęłam tego używać w codzienności :D

      Usuń
  12. blondyna ma fajną bluzkę.mogę wiedzieć gdzie kupila.? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/21/2013

      Stylownia butik ul. Trzebińska60 Chrzanów

      Usuń
  13. Chciałam wybrać lepszą,ale niestety się nie da,bo obie tak samo piękne *u*

    OdpowiedzUsuń
  14. super! ;)
    Nakarmiłam ci rybki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahhaha :D Dzięki :D Na pewno się ucieszyły xd

      Usuń
  15. Zaczęłam je uwielbiać od poprzedniego postu i coś mi się zdaje, że nadal będę je uwielbiać :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Przy bliższym poznaniu byś się mogła zakochać, skoro teraz tak je uwielbiasz :D hahaha xd

      Usuń
  16. Całkiem ładne ;) Muszą trochę popracować nad tym,aby ich twarz na każdym zdjęciu nie wyglądała tak samo ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy7/21/2013

    planujecie kolejne sesje ??!! z takimi mordami ??!! o kurwa ufo nadciąga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7/21/2013

      pokaż swoją :) cfaniaczku.

      Usuń
  18. To pierwsze zdjęcie mi się cholernie podoba! ^__^

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7/21/2013

    Zatkało mnie *.* Zdjęcia są fantastyczne - najszczersze gratulacje dla fotografa! :D - a dziewczyny pozujące spisały się na medal! :3 Są śliczne i świetnie prezentują się przed obiektywem. :) Nie znam imienia jednej z tych ślicznych dziewczyn, ale chodzi mi o tę w białej sukience - stwierdzam, że ma predyspozycję do zostania modelką, a piąte zdjęcie jest mmm ♥ Aż żałuję, że nie jestem facetem xd Od tej chwili jestem fanką Waszych zdjęć i mocno liczę na więcej, także nie lenić się i na sesję! :D Do następnego posta, mam nadzieję również ze zdjęciami.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała sukienka - Ewelina
      Pudrowa sukienka - Dagmara
      Dziękuję bardzo za tak długi i miły komentarz :D
      Moim zdaniem nie tylko Ewelina, ale również Dagmara ma szansę na zostanie modelką, ponieważ obie świetnie prezentują się przed aparatem i miło i przyjemnie się z nimi pracuje :D

      Usuń
    2. Anonimowy8/01/2013

      szansa w modelingu z takimi figurami... :) powodzenia

      Usuń
  20. Ale macie śliczne sukienki! : )

    obserwujemy może? < 3

    OdpowiedzUsuń