wtorek, 20 sierpnia 2013

Polish girls, we're unforgettable!

Cześć! xo
Wpadam tu po to, aby przedstawić Wam efekty dzisiejszej pracy z D&E <3
Musiałyśmy wstać wcześnie, aby zacząć o 11 :( :D
Ale dla super efektów wszystko! <3
Pracę dziewczyn oceniam na szóstkę z plusem, jak zawsze! <3
A moją tym razem na czwórkę :) 



























No to tyle! :)
Mam nadzieję, że się podobają, bo poświęciłyśmy nad nimi dość sporo czasu :)
Liczymy na komentarze :)
Jeśli macie pomysły na następne sesje, piszcie na moim asku, w komentarzach, albo w prywatnych wiadomościach na moim fanpage'u! :)

40 komentarzy:

  1. Anonimowy8/20/2013

    Piękne dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/20/2013

    W końcu moje ukochane D&E! NAJLEPSZE MODELECZKI!!
    Cudowne ujęcia, spisałaś się na 6 ! :333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że najlepsze <3 I nie oddałabym ich za nic w świecie! :D

      Usuń
  3. Skomentowałabym wcześniej, ale zdjęcie z twojego fp pojawiło się dopiero po godzinie na stronie głównej,więc zgaduję,że dopiero teraz każdy wbije :DD
    Dziewczyny są amazing!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam, że fanpage opóźnia, bo musielibyście wszyscy pewną rzecz w ustawieniach zmienić :)

      Usuń
  4. Czemu tak mało na asku jesteś.? :((
    + Super sesja!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm. Staram się tam bywać często, ale za każdym razem gdy tam wchodzę i widzę 400 pytań, to po prostu wychodzę i mówię : Innym razem na nie odpowiem :D

      Usuń
  5. Coś twój fanpage strasznie opóźnia! :(:D
    cudowne zdjęcia <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pomsylowe zdjęcia :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło złączyć pomysły trzech osób i wyszło to co wyszło! :D

      Usuń
  7. zakochałam się w tych zdjęciach "D" z całuskami *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja również :D W każdym zdjęciu się zakochałam :D haha xd

      Usuń
  8. No i znowu moje kompleksy wróciły przez nogi Eweliny i Dagmary :-(( :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no!
      Pamiętaj, że jesteś piękna <3 I nigdy o tym nie zapominaj! :) <3

      Usuń
  9. 22,23,32 to moje ulubione zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia z cukierkami *_* ♥♥♥
    cudowne, zresztą wszystkie są genialne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. trudno jest wybrać najlepsze :P :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8/20/2013

    Skąd one się wzięły? Są po prostu niesamowite! *_*
    Dreamer jak tyy to robisz, że osiągasz tak cudowne efekty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd? Hmmm. Jesteś pewny anonimku, że mam opisywać wszystko po kolei? :D

      Usuń
  13. Anonimowy8/20/2013

    MAM WRAŻENIE, ŻE FOTOGRAF KOMPLETNIE SIĘ NIE STARA!!!! MA PRZED SOBĄ TAKIE PIĘKNE DZIEWCZYNY, A KOMPLETNIE ZDJĘĆ NIE UMIE ZROBIĆ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Nie staram się. Wstaję wcześnie, robię zdjęcia przez kilka godzin z myślą o tym, że dodam na bloga, ludziom coś się spodoba, uśmiechną się, potem siadam do kompa, razem z dziewczynami wybieramy najlepsze zdjęcia, potem siedzę kilka godzin przed ekranem i obrabiam te wszystkie pieprzone zdjęcia starając się jak najlepiej (a potem i tak muszę robić poprawki, bo tego za dużo, tego za mało ;]), potem zdjęcia godzinę ładują się na bloga, ludzie spamują mi kiedy je dodam, jestem zmęczona, wykończona, chcę iść spać, ale nieeeeeeeeeeeeeeeeee. Ja się nigdy nie staram, nie umiem robić zdjęć tylko stoję i sobie pstrykam guziczkiem. :)
      Dziękuję za choć trochę docenienia :)

      Usuń
  14. Anonimowy8/20/2013

    Zdjęcia są piękne, tak jak i dziewczyny ^^
    Jedyne co bym zmieniła, to może dodała mniej zdjęć, bo niektóre są identyczne. Nie liczy się ilość, a jakość :D Chociaż rozumiem, że pewnie miałyście mnóstwo zdjęć i wybór był trudny :D Ale dla przykładu 2 pierwsze zdjęcia różnią się tylko, że z kwiatka blondynka trzyma poduszkę. Bądź zdjęcie gdzie ta w ciemnych włosach jest z tyłu z wąsami, a ta blondynka ma usta, niżej jest takie samo zdjęcie, tylko bez dziewczyny "z wąsami". Chociaż, tak jak napisałam, każde zdjęcie PRZEŚLICZNE i rozumiem, że ciężko było wybrać to lepsze, więc wstawiłaś i to, i to.
    W każdym razie dziewczyny bardzo ładne, a i Ty super się spisujesz z drugiej strony obiektywu ;3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym ułożyła zdjęcia w innej kolejności, nie było by to w ogóle zauważalne, nie sądzisz? :D No ale cóż :D

      Usuń
  15. Anonimowy8/20/2013

    Zajebisteeeee ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia fajneee ;333

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8/21/2013

    No jak mówiłaś, słodko i kolorowo *_* !!!
    Kurczeee zazdroszczę urody laseczką <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8/21/2013

    cudowneeee <333

    OdpowiedzUsuń