czwartek, 15 sierpnia 2013

This moment, we own it!

Hello <3
Dzisiaj miała się podobno pojawić sesja z Jagodą i Magdą, ale jakoś tak wyszło, że u Eweliny zawitała przyjaciółka z Zielonej Góry i wyruszyłyśmy na spontaniczną sesję :)

Swoją pracę oceniam na trójkę z plusem, a dziewczyn zdecydowanie na szóstkę! :)
Poniżej przedstawiam efekty <3


































Mam nadzieję, że się podoba <3 
Komentujcie i wysyłajcie innym <3
Pozdrawiam,
Dreamer x


ZAPRASZAM NA MOJEGO FANPAGE'A!!



27 komentarzy:

  1. Anonimowy8/15/2013

    Świetne, O Boziu... Jestem zachwycona! :D Pięknie dziewczyny, pięknie!.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. przy każdej twojej sesji mnie po prostu zatyka <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/15/2013

    Widziałam Was dzisiaj i nadal nie rozumiem jak wy to robicie,że zdjęcia wychodzą tak wspaniale,a wy zachowujecie się tak naturalnie.!Nie ukrywam,że przez chwilę Was obserwowałam i nie widziałam tam żadnego jakiegoś spięcia czy jak to tam nazwać.:)
    A no i Asiu...Witamy w Chrzanowie.! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz może sesje dla ludzi bez urody.? A jak tak to ile płatne.? :DD I trzeba dojechać do twojego miejsca zamieszkania czy ty dojedziesz.? :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne dziewczyny!!! < 3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :-)
    A pan na dwudziestym zdjęciu to naprawdę idealny model
    Kiedy ujrzymy jego oddzielną sesję? :D xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8/15/2013

    Kochane ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. mogę wiedzieć gdzie dziewczna o czarnych włosach kupiła bluzkę z pierwszego zdjęcia,a brązowowłosa spodnie moro? :)) z góry dziękuję za info :))
    A zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/16/2013

      Bluzka Pull&Bear
      Spodnie : niewiadomo...

      Usuń
  9. Oglądając wszystkie sesje na twoim blogu, mam co raz więcej kompleksów :/.
    Dziewczyny przepiękne :3

    OdpowiedzUsuń
  10. obie spisały się świetnie :))
    Ale ja i tak nadal czekam na kolejną sesję D&E, bo to zdecydowanie moje dwie ulubione modelki i to nigdy nie ulegnie zmianie < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się *-* o__O <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione to zdecydowanie zdjęcie numer 28 :-) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/15/2013

      Czy to dlatego że nam twarzy nie widać? :D Asia i Ewelina.

      Usuń
    2. Ale oczywiście,że nie :* Po prostu zdjęcie jest pomysłowe :* A wasze twarze są śliczne <3 :*

      Usuń
  13. Idealne stylizacje, świetnie wykonane zdjęcia, świetna praca modelek!
    Nie ma się czego doczepić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a kiedy kolejna sesja D&E?? Ich fani i fanki nie mogą się doczekać!! :D Za każdym razem jak wchodzę na bloga,oczekuję ich kolejnej, niewiarygodnej sesji :D
    No oczywiście nie zawiodłam się patrząc na te zdjęcia..xd żeby nie było ;pp

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknisie dwie :PP ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. żal.też chcę być taka śliczna : (

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8/16/2013

    zajebiste :O. i że takie u nas w chw się kręcą.?? no nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne pozytywne zdjęcia, dobrze się bawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8/16/2013

    przepiękne kobitki :P :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8/18/2013

    Fajne foteczki, laseczki też niczego sobie :D
    A mam pytanie w sumie nie tylko ja: KIEDY SESJA D&E?? nie możemy się już doczekać tych TWOICH niesamowitych ujęć z tymi dziewczynami!! :D

    OdpowiedzUsuń