niedziela, 25 sierpnia 2013

Let's fly away...

Hej <3
Miło mi tu wejść i pisać tego posta ze świadomością, że mam Wam do pokazania kilka zdjęć z dzisiejszej sesji. Jest ona niestety niedokończona z przyczyn teczniczno-zdrowotnych. Dzisiejsza sesja trwała niecałą godzinę, ponieważ niestety potem zdarzył się mały wypadek. 
No ale zapraszam do oglądania tych piętnastu zdjęć :) <3















 Mam nadzieję, że ta niewielka ilość zdjęć Wam się podoba, bo od samego początku się starałyśmy <3 :)
Życzcie "E" powrotu do zdrowia! :)
Miłego dnia! xx
Dreamer x

31 komentarzy:

  1. ale wesołe te wasze fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/25/2013

    Co się stało naszej modelce ?

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są cudowne :)
    E! zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w 3 zdj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste! <3333
    a co to za wypadek? :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/25/2013

    co się stało ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliskie i namiętne spotkanie z korzeniem :D

      Usuń
  7. Anonimowy8/25/2013

    Zdjęcia są fantastyczne, także owacje na stojąco dziewczyny ! :D Kocham jedenaste zdjęcie! :3 Ewelincia (mam nadzieję dobrze pamiętam...) zdrowiej i wracaj do formy ! :) Czekam na kolejną notkę z duuuuuuuuuuuuuuuuużą ilością zdjęć.♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/30/2013

      Spamuję... Będę smażyć się w piekle, ale... Zostałaś nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award! Aaaaaaaaaaaa! :D Gratuluję! :* Więcej info pod rozdziałem http://thewantedstoryyy.blogspot.com/2013/08/rozdzia91.html :)

      Usuń
  8. Dziewczyny, jesteście świetne i super śliczne, a ty Dreamer robisz przepiękne zdjęcia ;) <3333

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/25/2013

    Zdjęcia ładne, ale te z początku wyglądają, jakbyście wzięły zdjęcie parku z internetu i wkleiły w photoshopie dziewczyny na to tło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/25/2013

      ale to nie photoshop, poprostu mamy taki piękny park <3

      Usuń
  10. Podoba mi się Twój blog co raz bardziej <3 Nie zmieniaj w sobie nic, ani w tym blogu. <3 KC <3

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu one zawsze zakładają te same buty?? nie mają innych?? :OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałaś o tym, że po prostu lubią te buty? Ja akurat uwielbiam moje białe converse i chodzę w nich praktycznie wszędzie mimo iż mam inne buty :))

      Usuń
    2. Magda, popieram cie :DD mam to samo :DD

      Usuń
    3. Anonimowy8/25/2013

      mamy inne buty, ale one z większością fajnie się zgrywają kolorystycznie i jak byś widziała miałyśmy zdjęcia np w szpilkach czy mesztkach.. zresztą one są wygodne..

      Usuń
    4. Anonimowy8/25/2013

      ja jestem biedna i mam tylko na vansy ;x sorki że tak wyszło... E.

      Usuń
  12. Zdjęcie 11 jest bezkonkurencyjne <3 Uwielbiam je ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. BARDZO, ale to bardzo spodobał mi się Twój blog! < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewelinie życzymy szybciutkiego powrotu do zdrowia <3
    A zdjęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście szalone i bardzo pomysłowe!!! :-) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podobają mi się marynarki dziewczyn. uważam,że są one idealne na teraźniejsze dni, ponieważ robią się one co raz chłodniejsze. no cóż. lato przemija, ale u was widzę,że jest co raz lepiej :) liczę na kolejną dawkę zdjęć D&E zaraz gdy E wróci do zdrowej formy :) pamiętaj,że jesteśmy z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne laseczky *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę powrotu do zdrowia xdd Drugie zdjęcie najlepsze xD

    Wróciłam na bloga!!! Zapraszam! http://palyna-paulina.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń