poniedziałek, 2 września 2013

I hate you, don't leave me...

Hej...
Przygnębiająca pogoda, co? Dzisiaj rozpoczęcie roku szkolnego, a ja nadal żyję wakacjami i jakby śnię... Mam wrażenie, że szkoła to mój paskudny koszmar i że jutro wcale nie muszę do niej iść. Znacie to? Zgaduję, że tak. 
Ogólnie dzisiaj spotkałam moich 'kochanych', zboczonych kolegów z klasy i szczerze mówiąc już po kilkunastu minutach z nimi mam dość i nie wyobrażam sobie tych dziesięciu miesięcy. Albo to ja się zmieniłam w te wakacje, wydoroślałam, albo oni jeszcze bardziej zmienili się w duże dzieci. Mam wrażenie, że przychodząc do tej samej szkoły od wielu lat, poznaję wszystkich na nowo i na nowo... Każdy ciągle się zmienia. 


"I hate you, don’t leave me
I feel like, I can’t breathe
Just hold me, don’t touch me

And I want you to love me
But I need you to trust me
Stay with me, set me free

But I can’t back down. No, I can’t deny
That I’m staying now cause I can’t decide
Confused and scared. I’m terrified of you.

I admit I’m in, and out of my head
Don’t listen to a single word I said
Just hear me out, before you run away
Cause I can’t take this pain"



"Widziałam go... Jest wciąż taki sam... Uśmiechał się... Tak, do mnie... Powiedział mi 'cześć'... Serce na jego widok biło mi mocniej..."

<hug>,
Loli x



13 komentarzy:

  1. widzę,że zmieniłaś ksywkę :DD ale ta też jest świetna. a post super. nie wiem czemu,ale każdy twój post i twoje opowiadanie do mnie przemawiają :))pisz częsciej coś takiego od siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój dzisiejszy dzień też nie należy do najlepszych ;[

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę piosenkę Demi Lovato :-) Kocham ją <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbyś chciała pogadać,to pisz xx www.ask.fm/thewantedlovesme

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa. Ogólnie to lubię czytać to co piszesz tak jak dziewczyna w jednym z powyższych komentarzy;*
    Pozdrawiam,
    Corni

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na nową sesję D&E i się zawiodłam,informuj kiedy kolejna sesja,bo chcę wiedzieć kiedy wbijać :D :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Denerwuje mnie to, że TO MÓJ BLOG, a wszyscy czekają tylko na zdjęcia D&E... Cholernie mnie tym zniechęcacie, bo czuję się tutaj niepotrzebna, kiedy widzę, że gdy dodaję posta bardziej od siebie to jest on komentowany w taki sposób jak Ty napisałaś... Jest mi bardzo przykro z tego powodu.

      Usuń
    2. Anonimowy9/04/2013

      @Ania czyli nie interesuje cię nic innego co ma do powiedzenia Loli? Jeśli chcesz tylko zdjęcia,to wejdź sobie na inny blog!

      -Dominika (writer20,fashionstyle24)

      Usuń
  7. W każdej klasie są zboczeni chłopacy ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9/07/2013

    Skąd ja to znam. ;_; Chłopaki doprowadzają mnie do szału w mojej klasie... Przynajmniej tak uważałam na rozpoczęciu. Miałam ich już serdecznie dość, a to było dopiero dziesięć minut! -.- Po tygodniu stwierdzam, że są trochę inni, bardziej opanowani.... O.o Nie wiem co się stało, ale życzę Ci tego samego :) dziesięć miesięcy katuszy ;_; nie brzmi zachęcająco... Ale mam nadzieję, że chociaż Ty sobie poradzisz i dasz radę :3 podobają mi się Twoje notki 'od serca' bardziej niż sesje, bo wtedy wiem co myślisz i czujesz, no i poznaje Cię lepiej, więc możesz je robić częściej :) Do nastepnej notki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy9/18/2013

    Ona powiedziełą :Lubisz mnie?"
    | On powiedział "nie".
    | Myślisz ze jestem ładna? - zapytała.
    | Znowu powiedział "nie".
    | Zapytała wiec jeszcze raz:
    | " Jestem w twoim sercu?"
    | Powiedział "nie".
    | Na koniec się zapytała: "Jakbym odeszła, to byś
    | płakał za mną?" Powiedział, ze "nie".
    | Smutne - pomyślała i odeszła.
    | Złapał ja za rękę i powiedział: "Nie lubię Cię,
    | kocham Cię. Dla mnie nie jesteś ładna,
    | tylko piękna. Nie jesteś w moim sercu,
    | jesteś moim sercem. Nie płakałbym za Tobą,
    | tylko umarłbym z tęsknoty."
    | Dziś o północy twoja prawdziwa miłość zauważy, że
    | Cię kocha.
    | Coś ładnego jutro miedzy 13-16 się zdarzy w Twoim
    | życiu, obojętnie gdzie będziesz w domu, przy
    | telefonie albo w szkole.
    | Jeśli zatrzymasz ten łańcuszek, nie podzielisz się
    | tą piękną historią - to nie znajdziesz szczęścia w
    | 10 najbliższych związkach, nawet przez 10 lat.
    | Jutro rano ktoś Cię pokocha.
    | Stanie się to równo o 12.00.
    | Będzie to ktoś
    znajomy.
    | Wyzna Ci miłość o 16.00
    |Jeśli ci się nie uda wysłać tego do 20 komentarzy zostaniesz na zawsze sam\sama

    OdpowiedzUsuń