niedziela, 8 września 2013

Love is louder than the pressure to be PERFECT...

Cześć kochani! x
Witam Was po dość długiej przerwie. Wiem, że ostatnio mało co dodaję, ale jak sami bardzo dobrze wiecie, zaczęła się szkoła, a ja jestem teraz w trzeciej gimnazjum, więc muszę się starać :) Ogólnie to wbijam tutaj, aby przedstawić Wam nowe zdjęcia z mini sesji :D Jest ona robiona moim telefonem, bo jest to całkowity spontan na dzisiejszym spotkaniu rodzinnym :D Na zdjęciach możecie zobaczyć "E" i "K" :D A teraz zapraszam do oglądania! :) 




















Mam nadzieję, że się podobają mimo iż są robione telefonem :D
Miłej nocy i miłego jutrzejszego dnia! xx
Pozdrawiam,
Loli x

27 komentarzy:

  1. Anonimowy9/09/2013

    Masz przystojnego, wysokiego brata i prześliczną siostrę *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9/09/2013

      to jest mój chłopak <3 :D / Ewelina

      Usuń
    2. ja o tym wiedziałam.hahahaha.jak można tego nie wiedzieć??!! ja pierdole. jak się jest fanem Loli i D&E to się wie takie rzeczy.

      Usuń
  2. WSPANIAŁE <33333 CZEKAŁAM DŁUGO <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę w powyższych komentarzach,że chłopak już zajęty :((
    No cóż.Zdjęcia świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero teraz zauważyłam nowy post na fp i dopiero teraz zauważyłam nowe zdjęcia o.O one są niesamowite *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czasami jest tak, że kiedy dodaję coś na fanpage'a, to niestety nie wyświetla się to na stronie głównej i mało osób o tym wie :C

      Usuń
  5. 4 zdj.............................yyy................nie,nic :DD wcale nie mam skojarzeń :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. planujesz wrócić na aska w najbliższym czasie czyli kiedy?? wszyscy tęsknią dziewczyno :(
    a sesja cudna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego nie jestem informowana jako pierwsza,aby jako pierwsza skomentować? ;[[

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie razem wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione to zdecydowanie pierwsze i ostatnie :D :3

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 zdjęcie *.* jaka ona piękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Loli,martwiła mnie twoja nieobcecność na asku iwgl,ale tym postem już mnie uspokoiłaś<33
    Wracaj do nas jak najszybciej<33
    KC ;33

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodano 21 godzin temu, a ja widzę to dopiero teraz < ok > :D
    Świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. tak dawno mnie tu nie było,że aż przeglądam całego bloga i wnioskuję,że jest świetny :PP

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczam, paczam i nie mogę się napaczać takie to świetne.! :o < 3

    OdpowiedzUsuń
  15. co raz bardziej chcę mieć przez nich chłopaka :CC zdecydowanie nie mogę patrzeć na zakochane osoby :CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh... Mam ten sam problem co Ty, więc jak najbardziej Cię rozumiem :D

      Usuń
  16. Przepiękne zdjęcia.<3 Bardzo podoba mi się miejsce gdzie je robiliście. Jest takie naturalne i piękne.<3 Czekam na kolejne :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy9/18/2013

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie szalone zdjęcia są świetne! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy9/26/2013

    Odtatnie jest najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10/06/2013

    Ludzie co Wy robicie?! Większość zdjęć jest do dupy. Dajecie zdjęcia a większość nic nie oznacza! Po co za każdym razem język? Opamiętajcie się!

    OdpowiedzUsuń