niedziela, 4 sierpnia 2013

'Kiss me hard before you go...'

Hej! xx
Ostatnio nie mam kiedy pisać :D 
Ciągle jakieś nocki, całe dnie w basenie, spotkania ze znajomymi...
Hmmm. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że te wakacje będą choć trochę ciekawe. Może i nigdzie nie pojechałam, ale miło jest spędzać czas z innymi TUTAJ... 


A teraz kilka zdjęć z ostatnich dni :D 













Wakacje są cudowne <3
Szkoda tylko, że jeszcze 26 dni ;c
Ehhh.
Uciekam :D
See ya! x


PS. We wtorek kolejna sesja z D&E <3

37 komentarzy:

  1. świetny post jak zawsze !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja dziewczyn *.*
    O boże!!!! Nie mogę się doczekać wtorku!!!! <333




    A zdjęcia super jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nie mogę doczekać :D. Zawsze z mamą oglądamy nowe sesje na tym blogu :D.

      Usuń
    2. Sesja jednak przełożona na środę :( Przykro mi :(

      Usuń
  3. Anonimowy8/04/2013

    To życzę dalszej świetnej zabawy ;)

    Zapraszam: http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne <3

    A kto dostał od ciebie tę puszkę? <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dostałam tę puszkę od mojej siostry :D

      Usuń
  5. ten mały chłopczyk jest słodki :33
    a te zdjęcia z basenu cudne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabym wiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia? Bo wychodzą w przepięknej jakości i widać,że można złapać świetne ujęcia, a ja bardzo interesuję się fotografią <3
    Z góry dziękuję za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tu Cię zdziwię, ale jest to (nie)zwykły aparat w telefonie... Nokia Lumia 820 ;) Robi fantastyczne zdjęcia :)

      Usuń
  7. 14 zdjęcie <3
    8 zdjęcie <3
    10 zdjęcie <3
    11 zdjęcie <3
    12 zdjęcie <3
    Wszystkie zajebiste no!!! :]

    OdpowiedzUsuń
  8. wakacje zdecydowanie lecą za szybko :((
    Czekam na sesję Eweliny i Dagmary <3 To zdecydowanie moje ulubione modelki <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8/04/2013

      Miło mi to widzieć :) Ewelina.

      Usuń
    2. Anonimowy8/05/2013

      jak miło jej! *.* Daga.

      Usuń
  9. Widać, że nie ma czasu na nudę, bo czas ciągle zapchany :DD
    Zgaduję, że te wakacje zapamiętasz do końca życia, bo wyglądają na bardzo kolorowe ;33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Zapamiętam je na naprawdę długi czas, bo dzieje się dużo i odkryłam w sobie wiele rzeczy o których przez pewne osoby nigdy bym nie pomyślała :)

      Usuń
  10. ten młody ma super koszulkę! :-D
    A tak poza tym to widzę,że bardzo fajnie jest :)) U mnie też,więc wiem co czujesz < 33

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahs :D Też tak myślę :D
      Jest świetnie ;) !

      Usuń
  11. Chyba każdy z nas tutaj zebranych czekał na to "PS." < 3



    Zazdroszczę ci basenu < 3. Ja niestety zostałam zmuszona do leżenia na plaży między setkami obcych mi ludzi. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja przełożona na środę :(

      Zapraszam do mnie na basen :D haha :D

      Usuń
  12. wszyscy piękni nooo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na wtorkowej sesji!! :D :)
    Na pewno wyjdzie fantastycznie jak zawsze <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie zdjęcia *.*
    Zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. NIE MA MOWY O NUDZIE! :D
    Super, super, super! <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie :D
    A ten mały przystojniak to zajęty? :D haha <3 Uroczy chłopczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia, zazdroszczę zabawy w basenie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia z basenu świetnie wyszły!


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8/06/2013

    Ja chce do basenu ;c Piekielnie Wam zazdroszczę! :D A zdjęcia świetne :D I czekam na sesyjke. ^^ O Boże, ale zacieszam awwwwwwwwwww. ♥♥♥ Do następnej noteczki z foteczkami.♥

    OdpowiedzUsuń
  20. http://dixielu302.blogspot.hk/2013/08/paisley-goodness.html?showComment=1376377203840#c4289555777939062737

    OdpowiedzUsuń