niedziela, 6 sierpnia 2017

Hair Jazz - porost włosów i termoochrona! EFEKTY PO MIESIĄCU

Wow... Nie było mnie tu od marca! I jak zwykle mam na to wytłumaczenie... Szkoła, matura, nowa praca... Nie miałam kiedy wejść tutaj i napisać, tym bardziej, że pozbyłam się mojego komputera i teraz aby cokolwiek dodać, muszę korzystać z komputera siostry, bądź z telefonu. Mimo braku czasu na bloga, nie zabrakło mi ani chwili na testowanie nowości i dbanie o moje włosy, dlatego wracam tutaj z wielkim hitem, który na moich włosach dał niesamowite efekty. Oczywiście nie mogłoby to być nic innego jak kolejne produkty z serii Hair Jazz od harmonyplus. Jak dobrze wiecie, ich produkty zawsze dawały maksymalne efekty i nigdy na nie nie narzekałam, ale czy tym razem będzie tak samo? Czy będzie całkowicie bez krytyki? Czytajcie... ;)
 
 
Nie mogę powiedzieć, że jestem w 100% zadowolona z tabletek Hair Jazz. Gdy zaczęłam je zażywać, przez 2 tygodnie moje włosy wypadały garściami. Ale z drugiej strony nie jestem w stanie w całości zwalić winę na tabletki, ponieważ zaczęłam zażywać je pod koniec matur, gdy nadal towarzyszył mi ogromny stres, więc włosy mogły wypadać również przez to. Ale pomijając dwa tygodnie "małych" ubytków, tabletki działały jak trzeba. Włosy stały się silniejsze, grubsze, gęstsze i ZNACZNIE DŁUŻSZE! Do tabletek, stosowałam również spray na porost włosów oraz płyn termoochronny. Jak dobrze wiecie, włosy myję, suszę i prostuję codziennie, przez co są mają tendencję do łamania się i rozdwajania. Spray termoochronny starczył mi na około miesiąc i przez ten czas zauważyłam niemałą poprawę w kondycji moich włosów. Wyglądały zdrowo, a efekt prostych włosów miałam wrażenie, że utrzymywał się znacznie dłużej niż bez stosowania płynu. Spray na porost włosów myślę, że wzbogacił działanie tabletek i włosy szybciej stały się dłuższe i mocniejsze. Przez ostatni miesiąc bacznie obserwowałam moje włosy i to czy stosowanie produktów od harmonyplus nie ma skutków ubocznych, ale na szczęście wszystko jest w jak najlepszym porządku. Włosy są mocne, wyglądają zdrowo... Ale po co tyle gadania? Moim zdaniem lepsze od słów są czyny, a w tym wypadku zdjęcia:
 
 
Pierwsze zdjęcie zostało zrobione 27 maja, a drugie 27 czerwca.
Co myślicie o takich efektach?
 
 
 
Tabletki:

http://harmonyplus.pl/pielegnacjawlosow/hairjazz-witaminy

Płyn na wzrost:
http://harmonyplus.pl/pielegnacjawlosow/hairjazz-lotion

Termoochrona:
http://harmonyplus.pl/pielegnacjawlosow/hair-jazz-termoochrona

1 komentarz:

  1. super, że kuracja przyniosła zamierzone efekty, ładne włoski

    OdpowiedzUsuń