piątek, 23 lutego 2018

Odżywka do rzęs Hair Jazz!

Cześć! 

Jakiś czas temu przyszły do mnie dwie odżywki do rzęs w praktycznie tym samym czasie, dlatego też, aby nie mieszać i mieć dokładność w testowaniu, poprosiłam moją przyjaciółkę, aby wybrała jedną i testowała razem ze mną. Używała jej miesiąc, codziennie wieczorem nakładając ją na nasadę rzęs. Byłyśmy niesamowicie ciekawe jak się sprawdzi i oczywiście zrobiłyśmy zdjęcie przed i po ;) Kosmetyki od harmonyplus.pl jak dobrze wiecie, stosowałam już nie raz i dawały niesamowite efekty. Jak było tym razem?

Co pisze producent?:
Serum zapobiega łamaniu się i kruchości rzęs. Poprawia elastyczność, nawilżenie i połysk rzęs, a Twoje spojrzenie staje się spektakularne.

Czy moja przyjaciółka się z tym zgadza?:
Zdecydowanie tak! Kondycja rzęs poprawiła się w mgnieniu oka. Malując je codziennie byłam w stanie zauważyć, że stają się co raz gęstsze, a po zmyciu tuszu, widoczne było ich odżywienie. Znacznie mniej wypadały i podczas malowania perfekcyjnie się układały. 

Produkt nie uczulił, po miesięcznej przerwie od stosowania, rzęsy nie zaczęły wypadać ani nie działo się nic niepokojącego, ogólnie rzecz biorąc produkt godny polecenia, ale myślę, że powinniście zobaczyć to na własne oczy ;) :

Przed:

Widać znacznie mniejszą ilość rzęs, mniej się błyszczą i są cieńsze.

Po:


Zdecydowanie widać zmiany na plus! Rzęs jest więcej, są grubsze, zdrowsze :)

Produkt prezentuje się tak:



Co myślicie? Używaliście już odżywki Hair Jazz od harmonyplus?
Więcej informacji znajdziecie tutaj:
http://harmonyplus.pl/urody/serumnaporostrzeshj


Buziaki,
Moskwa 

2 komentarze:

  1. przed kuracją rzęsy też były piękne, ja uwielbiam odżywkę floslek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze zastanawiam się, w jaki sposób wygląda używanie takiej odżywki w połączeniu z soczewkami kontaktowymi. Konkretnie chodzi mi o takie soczewki https://www.twojesoczewki.com/daily-hd-toric i niestety nie mam pojęcia, czy kupno tej odżywki będzie dobrym pomysłem, ponieważ absolutnie nie chciałabym sobie zaszkodzić.

    OdpowiedzUsuń