wtorek, 14 listopada 2017

Hair Force - zdrowe, mocne włosy

CZEŚĆ!!

Jakiś czas temu otrzymałam od harmonyplus zestaw "Hair Force". Są to kosmetyki przeciw wypadaniu włosów i oczywiście w pewnym stopniu przyśpieszające ich porost. Szampon oraz odżywka w sprayu starczyły mi na bardzo długo, bo swoją przesyłkę otrzymałam w połowie sierpnia, a używałam do połowy października, więc są to aż dwa miesiące (odżywki nadal troszeczkę zostało). Szamponem myłam włosy co trzecie mycie (u mnie to, co trzeci dzień), a odżywkę codziennie i choć wiem, że producent zaleca stosowanie produktu rano, ja niestety przerzuciłam się na wieczór, bo śpiesząc się do pracy, nigdy nie pamiętałam o tym, aby psiknąć włosy. 

Jak wyglądała aplikacja? Szamponem myłam włosy tak, jak każdym innym, tylko po prostu trzymałam go około dziesięciu minut na włosach, potem spłukiwałam. Odżywkę po myciu każdego dnia psikałam na skórę głowy starając się nie ominąć żadnego miejsca, a następnie wmasowywałam w skórę głowy przez około pięć minut, było to w pewnym stopniu łączenie przyjemnego z pożytecznym, polecam ;) Takie pięć minut dziennie dla siebie po ciężkim dniu ;) 

Efekty, bo to pewnie ciekawi Was najbardziej. Uwielbiam testować, pisać na blogu, recenzować, ale zdecydowanie nie lubię kłamać, dlatego powiem tak: włosy wiadomo wypadają, ale w znacznie mniejszych ilościach i z tego jestem ogromnie zadowolona. Moja szczotka po jednym przeczesaniu potrafiła być cała we włosach. Po około dwóch tygodniach od regularnego stosowania zaczęło być ich co raz mniej, na szczotce, w łazience, w pokoju, a nawet w pościeli. Dwa miesiące minęły mi bardzo szybko, a zorientowałam się po tym, że z tubki z szamponem wyciskałam już resztki produktu. No i od razu po umyciu, korzystając z chwili wolnego czasu przed pracą zrobiłam zdjęcia (ich dokładna data to 23.10.2017), porównując z poprzednim wpisem tutaj, widzę, że włosy nie tylko znacznie urosły (i uwaga, przycinałam je chwilę po dodaniu poprzedniego posta), ale także stały się zdrowsze, mocniejsze i jest ich po prostu więcej. Teraz, gdy to piszę minęły ponad 3 tygodnie odkąd przestałam stosować Hair Force i nadal nic złego się nie dzieje, efekt się utrzymuje, więc całe szczęście nie jest to efekt chwilowy. 





Co myślicie o produktach od harmonyplus?
Stosowaliście? ;) Zauważyłam, że wpisy na temat produktów od harmonyplus mają naprawdę wielką liczbę wyświetleń, lubicie je? Chcecie więcej? ;)


Buziaki,
Moskwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz