niedziela, 29 grudnia 2013

Hit the lights, Let the moment take you, Lose control tonight!

HEJ! <3 Miło mi tutaj wbijać wiedząc, że mam dla Was nowe zdjęcia! AAA! Tak strasznie się cieszę, bo uważam, że wyszły świetnie! Dziewczyny naprawdę super wyglądają! :) 
Ale co tu dużo gadać? Po prostu zobaczcie! <3




















Mam nadzieję, że się podoba, bo sporo czasu nam zajęło ustawianie tego i łapanie dobrych momentów :D Najgorzej jednak było z lampą w aparacie, ale jak widać dałyśmy radę :D 
Komentujcie, wyrażajcie własne opinie :) Będzie nam miło :)
Zapraszam na mojego FANPAGE'A
Pozdrawiam, Loli xx

39 komentarzy:

  1. Anonimowy12/29/2013

    Przepiękne <33 Kochany Fotograf i piękne dziewczyny <3 /Klaudia <3
    KC LOLI <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie się takie niesamowite dziewczyny rodzą? *---* Masakraa

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham je ;33 tak po prostu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w 3 zdjęciu.! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia jak zawsze :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest po świętach, a ja dopiero dzięki wam poczułam święta :DDD hahah.dzięki <3 :DD Śliczne ; *

    OdpowiedzUsuń
  7. spojrzenia na pierwszym zdjęciu zniewalające o.O <33

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione zdecydowanie nosi numer 18 *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. światełka we włosach < 333

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że tytuł z piosenki Seleny Gomez <3 haha. <3 zdjęcia przepiękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ohh gdybym tylko była facetem........ :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNE *.*
    A tak poza tym to idziesz może do Krakowa do kina na "Believe movie"?? <3 chciałabym cie spotkać <3

    OdpowiedzUsuń
  13. megamegamega mi się podobają!!!!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ile świecidełek *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. nr 12 zdecydowanie moje ulubione <33333 NAJPIĘKNIEJSZE <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 5 *.* ale i tak wszystkie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie zmienię zdania na temat twoich zdjęć. Ty zawsze robisz je niesamowicie <3 A D&E super pozują <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12/29/2013

    Jeeezu cudoo jesteś zajebista ♥
    #saszanatorsiak

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12/29/2013

    Cieszcie się, że przebicia nie było ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. ojeju cudowne są ♥ po prostu rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12/30/2013

    chujowe mówiąc krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że masz strasznie niski iloraz inteligencji skoro hejtujesz, zamiast zwyczajnie wyjaśnić co ci się nie podoba :) Bo wiedz, że hejt, a uzasadniona krytyka to dwie różne rzeczy :)

      Usuń
  22. Anonimowy12/30/2013

    Mi się nie podoba, ludzie robią o wiele wiele lepsze zdjęcia a nie są zauważani tak jak Ty. Zdjęcia są podobne do siebie i szczerze mówiąc jakby 3-4 były takie to okej ale 26 zdjęć o tej samej tematyce, te same miny, tak samo ubrane 'modelki' to nuuuda . Wydaje mi się że fotograf nie stara się, myśli że jak ma drogi aparat to umie wszystko. Wyjdź dziewczyno gdzieś na dwór piękna pogoda. Weź modelki, zrób tak żeby nie wyglądały tak samo.
    To nie jest hejt, żeby nie było. Daję swoją opinię bo każdy może to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanuję Twoją opinię, ale ZAWSZE powtarzam, że robię zdjęcia z nudów i nie wiążę z tym przyszłości ani nie chcę być przez to znana (?)... Wiem, że jest wiele innych ludzi, którzy robią znacznie lepsze zdjęcia i nie są zauważalni, ale czy to moja wina? To, że mojego bloga odwiedziło więcej osób niż ich, to nie jest moja wina... Najwidoczniej jestem na tyle ciekawą osobą, że ludzie chcą czytać mojego bloga :) Ahh... Nie mam drogiego aparatu, bo to nawet nie jest mój, więc serio... Pierwsze spytaj, potem mów :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Anonimowy12/30/2013

      kiedyś na asku pisałaś jaki model, już mi się szukać tego nie chce bo mam ciekawsze zajęcia, ale z tego co wiem to on drogi był. Jeśli nawet to nie Twój aparat to drogi był. Sądzę tylko że zdjęcia są nudne i kompletnie bezsensu, weź modelki na dwór nie rób milion takich samych zdjęć a będzie ciekawsze. Nie twoja wina tylko rozwalają mnie komentarze że jesteś zajebista, że zdjęcia są cudowne, piękne, niesamowite. NIE SĄ NIE OSZUKUJMY SIĘ :)

      Usuń
    3. To, że drogi aparat to co z tego? OMG. Serio.
      A to, że innym się podobają, to bardzo mi przykro, ale każdy ma swój gust :) Tobie się nie podobają, okey, szanuję to, ale ty uszanuj opinię innych :)

      Usuń
  23. Rzeczywiście zdjęcia są świetne. ;* Bardzo Mi się podobają.
    Szczęśliwego Nowego Roku. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Boskie zdjęcia, świetne ujęcia. Chyba najlepsze zdjęcia z lampkami jakie do tej pory widziałam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznotki <3
    najlepsze zdjęcie jak lampki są wokół jednej z Was, taka jakby otoczka ! :D
    super pomysłowe i kreatywne ;)
    zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! :D

    Rok 3059. Sześcioro ludzi w wieku powyżej 14 lat bierze udział jako drużyna w sześciopoziomowej symulacji przestrzennej, której celem jest odnalezienie wszystkich sześciu elementów układanki. W grze nie można czuć bólu, głodu, ani niczego innego poza dotykiem. W gruncie rzeczy: nie można w niej umrzeć. A przynajmniej taką informacje dostali ochotnicy przed wejściem do gry... Dość szybko przekonują się, że tak naprawdę zostali wciągnięci w między wymiarową wojnę, a rzekoma układanka jest czymś znacznie cenniejszym.

    Mam nadzieję, że Cię zaciekawiłam. Zapraszam na: http://gra-czy-wojna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  28. prosta,ale bardzo efektowna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3/19/2014

    Przed chwilą trafiłam na Twojego bloga i wiem że już tu zostanę :)
    Te zdjęcia są po prostu genialne :)
    Jakiego używasz aparatu i na jakich parametrach go ustawiłaś do robienia tych zdjęć ?? :)

    OdpowiedzUsuń