sobota, 10 grudnia 2016

Rapid white - pasta wybielająca

      Próbowaliście kiedykolwiek domowych sposobów na wybielanie zębów? Zapewne tak i zgaduję, że żadne z nich nie dał dobrego efektu albo nawet nie dał go wcale. Też przez to przechodziłam próbując jakoś wybielić zęby, ale nic nie dawało takich efektów, jakie bym chciała. Około miesiąca temu do testów otrzymałam pastę do zębów Rapid White, którą w Rossmanie można kupić za niecałe 22zł. Na początku jak to ja, nie uwierzyłam w działanie pasty. Ale użyłam ją po raz pierwszy i byłam miło zaskoczona. Zęby faktycznie były odrobinę bielsze, dlatego używałam jej dwa razy dziennie lub więcej. Efekt był super. Pasta faktycznie działała, lecz niestety jeśli chce się utrzymać długotrwały efekt, trzeba odmówić sobie kawy, herbaty czy innych przyjemności, które niestety źle wpływają na kolor naszych zębów. Ja niestety ani kawy ani herbaty odmówić sobie nie potrafię, dlatego pasta daje efekt, ale niestety nie na długo. Może kiedyś znajdę w sobie na tyle sił aby porzucić kawę i inne rzeczy i wtedy mój uśmiech będzie śnieżnobiały. 



Co więcej o paście? 
Zawiera białe pigmenty i to właśnie one sprawiają, że zęby wydają się bielsze. Sam producent pisze, że efekt optyczny jest tymczasowy i zanika w ciągu dnia w zależności od spożywania posiłków. Dlatego myślę, że jest to świetna opcja na ważne wyjścia lub imprezy. Za każdym razem gdy myjemy zęby tą pastą ich biel jest taka sama jak po użyciu jej pierwszy raz. Jej smak jest bardzo przyjemny, miętowy i na długo czujemy świeżość. 

Co zawiera?
- Fluor, który pomaga wzmocnić i zremineralizować szkliwo (chroni przed próchnicą)
- Zapobiega powstawaniu kamienia i osadu nazębnego
- Ma odświeżający miętowy smak.

Pasta jest tylko i wyłącznie dla dorosłych, dlatego najlepiej trzymać z daleka od dzieci. 

Jak jej używać?
Producent zaleca myć zęby co najmniej dwie minuty i najlepiej po każdym posiłku lub co najmniej dwa razy dziennie. 

Moim zdaniem pasta jest super mimo to, że nie daje długotrwałego efektu. Świetnie sprawdza się przed wyjściem na ważne spotkanie czy nawet na imprezę. Z tego co widziałam istnieją też paski wybielające z tej samej serii i myślę, że fajnie byłoby je przetestować :)

Co myślicie o tym produkcie? A może testowaliście? Piszcie! :* 

Buziaki,
Moskwa <3

 http://www.multipr.pl/

4 komentarze:

  1. super, że jesteś zadowolona, ja zawsze staram się dłużej niż 2 min myć zęby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej pasty :) Paski też by się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uzywam pasty tylko z elmex'a, zgodnie z zaleceniami dentysty :<

    Zapraszam do mnie na świąteczny konkurs <3
    https://nicoleotremba.blogspot.com/2016/11/wielki-konkurs-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawy opinii na temat tej pasty :)

    OdpowiedzUsuń