czwartek, 7 maja 2015

Back to life, back to reality!

     Cześć! Nie było mnie tutaj już prawie rok! Nawet nie wiem jak się wytłumaczyć, bo musiałabym opowiedzieć całe moje życie, bo czuję, jakbym dopiero w ostatnich miesiącach zaczęła żyć. Wydarzyło się wiele, czasem mam wrażenie, że ZBYT WIELE. Straciłam wiele osób, zyskałam dużo nowych i nie żałuję niczego co kiedykolwiek zrobiłam i powiedziałam, bo każde słowo prowadziło do tego, co jest teraz, a w tym momencie nie mam na co narzekać, jestem w 95% szczęśliwa, mam wokół siebie wspaniałych przyjaciół, cudownego chłopaka, rodzinę i znajomych. W ostatnich miesiącach dowiedziałam się kto był prawdziwy, a kto tak naprawdę nie był wart tego, aby spędzać z nim czas, zawiodłam się na wielu osobach, w pewnym sensie zmotywowało mnie to do powrotu na bloga, do robienia czegoś, co uwielbiam, do bycia sobą, do korzystania w 100% z życia. Na blogu musiałam usunąć większość postów, ponieważ nie potrafiłam patrzeć na zdjęcia, które tam były, na miłe słowa, które kierowałam do pewnych osób. Teraz pozbyłam się tego i jestem zadowolona z siebie, bo dzięki wsparciu pewnych moich ukochanych trzech księżniczek, jestem w stanie zrobić znacznie więcej niż kiedyś i idę dalej z podniesioną głową, mimo wielu nieprzyjemnych rzeczy, które mnie spotkały. Postanowiłam wrócić na bloga i wprowadzić jeszcze kilka zmian w moim życiu i myślę, że jest to dobrym pomysłem. Chcę mieć swój mały kącik, gdzie pokażę siebie. Planowałam robić nowe sesje, ale z innymi dziewczynami niż wcześniej, ale nie jestem pewna czy mój aparat się sprawdzi, ponieważ po ostatniej wyprawie na boisko zauważyłam, że nie łapie ostrości, ale zobaczymy, co da się zrobić.
     Nie było mnie tutaj prawie rok, dlatego myślę, że przydałoby się wstawić tu trochę zdjęć z ostatnich miesięcy :



























Więcej zdjęć tutaj :
https://instagram.com/m0skwaa/
Pytania zadawać tutaj :
http://ask.fm/carolcieeekkk 

Mam nadzieję, że będę tu częściej wbijać.
Love,
Moskwa xx

"Umrzesz na 100%, więc żyj na 100%" 

4 komentarze:

  1. Kocham to i kocham cb moja księżniczka 😘👑

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy5/07/2015

    WSPANIALEE <3

    OdpowiedzUsuń
  3. super!! cieszę się bardzo że wróciłaś na bloga :3 i widać duże zmiany w twoim życiu :3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie :) widzę,że wygląd też zmieniony :) zapraszam również do mnie http://joannasobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń