niedziela, 27 września 2015

Autumn


     Myślę, że każdy z nas ma swoją ulubioną porę roku, moją jest akurat jesień, którą mamy już od czterech dni, według kalendarza. Za co lubię jesień? Szczerze mówiąc jest wiele powodów, które sprawiają, że to właśnie ten czas, jest moim ukochanym. Pierwszym myślę, że jest to, że urodziłam się właśnie podczas tej pory roku, czyli dwudziestego ósmego października i dokładnie za miesiąc skończę siedemnaście lat, z czego tak szczerze mówiąc nie cieszę się za bardzo, ponieważ chciałabym już zawsze mieć to szesnaście lat, choć według moich rodziców jest to jak na razie mój najgorszy wiek. Kolejnym powodem są ciepłe swetry i moje ukochane bluzy, które jak już wiadomo, uwielbiam! Do tego Halloween w ostatni dzień października! Uwielbiam to święto i choć nie jest obchodzone w Polsce, jestem jego miłośniczką i myślę, że już zawsze będę. Podczas jesieni, dzień trwa znacznie krócej, ciemno robi się bardzo wcześnie, ale szczerze mówiąc lubię to. Wieczorne spacery, jest to coś, co w jesieni chyba lubię najbardziej. Kiedy mogę wyjść z domu, ciepło ubrana, pospacerować trochę, przemyśleć kilka rzeczy. Ogniska ze znajomymi, ciepła herbata, wieczory pod kocem, długie noce... Jest jeszcze wiele powodów, dla który jesień to własnie moja ulubiona pora roku. A jaką Wy najbardziej lubię porę roku i za co? :)


11 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej lubię jesień, ale taką piękną, słoneczną, złotą porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia ;) Jesień jest dla mnie depresyjna

    OdpowiedzUsuń
  3. Także kocham jesień, uwielbiam przepiękne, kolorowe liście spadające z drzew, ciepłe sweterki i wieczory z książką i herbatą pod kołderką - no coś pięknego! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jesień jest rzeczywiście magiczna :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia wybrałaś - takie ciepłe i 'swetrowe' huhuh Ja również urodziłam się w jesieni - 7 października ;3 Obserwuję i pozdrawiam cieplutkoo! :*
    http://lea-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie przepadam za jesienią, wolę lato haha :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za jesienią, wolę lato i wiosnę :)
    Chociaż w jesieni lubię to, że można zrobić ładne zdjęcia oraz te ciepłe swetry :D
    Zawsze się znajdzie jakiś pozytyw ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje, uwielbiam jesienią otulić się czymś ciepłym i miłym, zapalić świecę i pić herbatkę.

    OdpowiedzUsuń