sobota, 26 września 2015

#nailmarker

 
   Jakoś w tamtym tygodniu odebrałam z poczty przesyłkę. Nie wiedziałam, co jest w kopercie, dlatego gdy ją otworzyłam, byłam mile zaskoczona, bo ujrzałam tam dużo śliczności od Nailmaker! Jest to naprawdę fajna rzecz, ponieważ wchodzi się na stronę www.nailmaker.pl i projektuje się swój własny wzór. Możemy umieścić na naklejkach dosłownie wszystko! Od naszych własnych zdjęć aż do jakichkolwiek wzorków, które sobie wymyślimy. Osobiście sama zaczęłam już projektować różne wzorki i zamierzam zamówić w przyszłym tygodniu kilka takich naklejek. Jedne z tych, które dostałam, od razu wypróbowałam i przylepiłam na moje paznokcie i nie ukrywam, że byłam zachwycona efektem. Zaczęłam się potem zastanawiać czy przetrwają kąpiel, ale na szczęście były w całości, nie odkleiły się ani nie zniszczyły. Uznałam, że muszę zapuszczać paznokcie, bo na długich daje to znacznie fajniejszy efekt niż na tak krótkich, jakie mam ja.




 

Dostałam także kupony rabatowe na 10zł, tak więc jak najbardziej jestem zadowolona :)
Co do nakładania naklejek na paznokcie, jest to czynność bardzo prosta. Na początek myjemy paznokcia zmywaczem, aby nie był z żadnego kremu czy resztek lakieru. Potem mierzymy naszego paznokcia i dobieramy odpowiednią naklejkę, które są oznaczone rozmiarami, następnie przyklejamy i usuwamy niepotrzebne pozostałości naklejki i dołączonym do naklejek pilniczkiem, dokładnie dopasowujemy do naszych paznokci. Proste, prawda? Za pierwszy razem zajęło mi to jakieś 15 minut. Zapewne następnym razem zajmie mi to o wiele mniej, ponieważ wiem już jakie rozmiary naklejek muszę użyć.
Tutaj macie efekt na moich paznokciach:
 
 
Zapraszam Was na stronę internetową nailmaker
Znajdziecie tam różne inspiracje na paznokcie, a także zaprojektujecie swoje. Świetna rzecz, zamiast malować na zwyczajne kolory, możemy nakleić coś, co wyraża nas samych. Ja postanowiłam przerzucić się na naklejki, bo wygląda to znacznie lepiej :)
 
Całusy,
Moskwa xx
Nailmaker
 


13 komentarzy:

  1. Anonimowy9/26/2015

    Co to za ksiazka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demi Lovato "Bądź swoją siłą 365 dni w roku" :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawie to wygląda :) A jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się, że po jednej kąpieli od razu się odkleją itp, a bardzo pozytywnie się zdziwiłam i wytrzymały bardzo długo :)

      Usuń
  3. Cudowny wzór! *O*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 8 obserwatorów do wymarzonego celu, jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paznokietki! Jestem zachwycona! :)
    obs za obs? :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam eksperymentować z paznokciami, więc to dla mnie coś idealnego *.*
    Świetnie wygląda :) Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na ciekawe wzorki na paznokciach :) Lakier zbyt szybko mi schodzi, chyba wypróbuję coś takiego ;) Jeśli chcesz jestem otwarta na wspólną obserwację, gdyby spodobało Ci się również u mnie ;) Czekam na kolejne wpisy.
    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    http://marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh, ja jak bawię się takimi naklejkami to zawsze mi nie wychodzi xd
    Matany Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. super wzory ;o
    a jak ładnie wyglądają na paznokciach :D mega :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń