poniedziałek, 7 września 2015

Pilomax!

     Jakiś tydzień temu będąc w szkole, dostałam od siostry sms, że przyszła mi jakaś paczka, co wtedy bardzo mnie ucieszyło, bo byłam wtedy w trakcie potwornie złego pierwszego dnia drugiej klasy liceum, tak więc po lekcjach, udałam się od razu do domu z ciekawością co to mi przysłano, ponieważ czekałam na dwie paczki, a tym razem moim oczom ukazała się przesyłka od firmy Pilomax, która jest jedną z lepszych firm kosmetycznych, jakie znam, tak więc ucieszona rozpakowałam paczkę i pierwsze, na co zwróciłam uwagę, to naprawdę pięknie zapakowane pudełko. Nie wiem czy też tak macie, ale ja lubię, jak coś ładnie wygląda, bo wtedy z jeszcze większą chęcią mam ochotę to przetestować. Otworzyłam pudełko z kosmetykami, gdzie zobaczyłam cztery tubki i jedną buteleczkę. Od razu zabrałam się za wąchanie i kusiło mnie, aby od razu lecieć pod prysznic i użyć tego wszystkiego, ale uznałam, że poczekam do wieczora i ogólnie wszystko zrobię stopniowo, tak jak poleca producent.
     Ostatnio zaczęłam bardzo kombinować z włosami, starając się na siłę coś zmienić, bo mój wygląd strasznie zaczął mnie nudzić, dlatego zaczęłam raz rozjaśniać, raz robić się na brązowo, aż w końcu moje włosy stały się jeszcze gorszym sianem. Dość niedawno obcięłam 1/3 włosów, co bardzo mi pomogło, ale teraz jak już zaczęła się szkoła, nie potrafię zrezygnować z prostownicy i wieczornego suszenia włosów po umyciu.







Regeneracja , krok 1. : Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych jasnych


     Ten szampon ma na celu dokładne oczyszczenie włosów i skóry głowy z nierozpuszczalnych w wodzie substancji takich jak różne pozostałości produktów do stylizacji i odżywek. Nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek.
     Moim zdaniem ten szampon jest na prawdę ekstra i bardzo fajne są po nim włosy. Potwierdzają się słowa producenta, że dokładnie oczyszcza. Jest bardzo łatwy w stosowaniu, po prostu nanosimy go na wilgotne włosy i delikatnie masujemy aż do wytworzenia się piany, a następnie dokładnie spłukujemy. Co najlepsze, nie trzeba szamponu zbyt wiele, aby dobrze się pienił, dlatego też starcza na dłużej. Po nim włosy są przyjemne w dotyku, choć zdecydowanie włosy lepiej się układa i dotyka, jak użyje się do tego maski i odżywki, o czym napiszę poniżej.


Regeneracja, krok 2.: maska regenerująca do włosów farbowanych jasnych

 
     Ta maska jest przeznaczona do włosów zniszczonych, które są łamliwe, szorstkie i sztywne. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. Zapobiega łamliwości ich rozdwajaniu. Wzmacnia blask koloru, daje poczucie regeneracji i nawilżenia.
     Według mnie, świetnie rozprowadza się maskę, nie trzeba nakładać jej dużo, aby dała pożądany efekt, trzyma się ją na włosach 10 minut. Bardzo dobrze rozczesuje się po niej włosy. Na moich widać było różnicę już po drugim użyciu. Stały się miękkie i lekkie.


Regeneracja, krok 3.: odżywka bez spłukiwania do włosów farbowanych jasnych


     Intensywnie nawilża włosy oraz zmniejsza skłonność końcówek do rozdwajania. Przywraca kondycję uszkodzonym włosom i pogrubia je. Chroni przed zabiegami gorącym powietrzem i przed zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza włosy i ułatwia ich układanie.
     Ta odżywka świetnie się sprawdziła u mnie, szczególnie pod względem ochrony przed wysoką temperaturą, ponieważ prostuję włosy codziennie, bo bardzo lubię, kiedy są ułożone. Zauważyłam różnicę pod tym względem, że włosy przestały się potwornie łamać podczas rozczesywania, z czym miałam odwieczny problem. Ogólnie mówiąc, jest bardzo fajna, łatwo się ją rozprowadza na włosach, bo po prostu psikamy kilka razy i potem układamy je jak tylko chcemy.


Pielęgnacja, krok 1.: szampon codzienny do włosów farbowanych jasnych


     Delikatnie myje skórę głowy oraz włosy, nawilża je i wygładza ich powierzchnię, nadaje połysk, poprawia ich wygląd. Włosy po zastosowaniu tego szamponu są puszyste, mniej się elektryzują, a kolor jest chroniony.
     Ten szampon super umie zadbać o włosy, fajnie się je układa z dodatkiem odżywki. Włosy są wygładzone, lekkie i przyjemne w dotyku, ładnie pachną i to co mogłam zauważyć u mnie to to, że mają zdrowy wygląd.


Pielęgnacja, krok 2.: odżywka codzienna do włosów farbowanych jasnych


     Pogrubia włosy bez obciążania, naprawia uszkodzenia włosów, zapobiega ich łamliwości i rozdwajaniu. Nadaje włosom sprężystość i połysk.
     Zacznę może od tego, że odżywkę nakłada się bardzo łatwo i ja trzymam ją zawsze 3 minuty na włosach, co moim zdaniem daje lepszy efekt. Przy rozczesywaniu mniej się łamią, mniej wypadają. Daje większą objętość i grubość, co przy moich włosach jest efektem zadowalającym. Odżywka ślicznie pachnie i włosy są po użyciu bardzo długo świeże.



     Ogólnie mówiąc, to polecam Wam powyżej przedstawione kosmetyki, bo naprawdę są warte uwagi, nie są drogie, a efekty po nich są bardzo zadowalające i nie jest to tylko moja opinia, ale także innych kobiet jak na przykład mojej mamy, która też podbierała mi trochę kosmetyków firmy Pilomax i na jej włosach sprawdziły się tak samo dobrze jak na moich.
Tak więc wszystko kupicie tutaj:
http://www.pilomax.pl/
Macie tam dużo więcej, więc spróbujcie i piszcie mi o swoich odczuciach i jakie dało to u Was efekty.
Buziaki,
Moskwa xx



http://www.pilomax.pl/



5 komentarzy:

  1. Miałam szampon i odżywkę do włosów ciemnych.. i byłam zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię tak estetycznie zapakowane kosmetyki :) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ekstra zestaw. nie zaznajomiłam się zbyt dobrze z pilomax

    OdpowiedzUsuń
  4. Powinnaś być zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) Też kiedyś taki otrzymałam. SUper!

    OdpowiedzUsuń