wtorek, 22 grudnia 2015

Konkurs z nailmaker.pl!

Cześć! Konkurs dla Was miałam już dawno w planach, miało być coś świątecznego, ale ponieważ zbyt późno o tym pomyślałam, uznałam, że konkurs taki bez okazji też może być, bo przecież czemu nie? ;) Dlatego razem z nailmaker.pl mamy dla Was konkurs, którego warunki są dość proste, a nagrody moim zdaniem super, które będą świetne dla każdej osoby płci żeńskiej, tak więc Panowie, Wy też możecie wziąć udział i podarować swojej kobiecie super prezent :)


Do wygrania:
Pięć kompletów naklejek (dowolnie wybrany wzór) + 2 kupony rabatowe o wartości po 10zł każdy! 
Zwycięzców będzie kilku :)

Co trzeba zrobić? 
Polubić Fanpage: nailmaker i mój  (2 los)
Zaobserwować na Instagramie profil : nailmaker + mój (2 los) 
A także zaobserować mojego bloga publicznie :) (1 los)
I jeśli chcecie, możecie dodać banner gdzieś u siebie (blog, facebook, instagram) choć nie jest to obowiązkowe (2 losy)


Następnie dodajcie komentarz z tym wzorem:
Polubiłam na fb jako: (Imię i pierwsza litera nazwiska)
Obserwuję na Insta jako: (nazwa)
Obserwuję bloga jako (nazwa)
Udostępniłam info o konkursie: Tak/Nie (link)
E-mail: 

Konkurs trwa od dzisiaj (tj. 22.12.15r.) do 5.01.16r. :) 

Powodzenia! :) 



Regulamin rozdania:
1. Sponsorem nagród jest www.nailmaker.pl
2. Nagrody są nowe, nieużywane.
3. Rozdanie trwa od 22.12.2015r. i kończy się 5.01.2016r o godzinie 23.59 czasu polskiego.
4. W rozdaniu może wziąć udział każdy, kto spełni jego warunki i akceptuje regulamin.
5. Zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem wg. podanego wzoru.
6. Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów związanych z przesyłką
7. Abym mogła wyłonić zwycięzcę w rozdaniu musi wziąć udział minimum 20 osób.
8. Wyniki ogłoszę do 7 dni od daty zakończenia rozdania. Pojawią się one w tym samym poście na moim blogu. Wyniki są ostateczne i nie podlegają negocjacjom.
9. Zwycięzca ma 3 dni na zgłoszenie się do mnie drogą mailową na adres: onlydreamer@wp.pl i podanie danych do wysyłki. Jeśli zwycięzca nie zrobi tego w wyznaczonym terminie, to nagroda przepada, a ja losuję kolejnego zwycięzcę.
10. Nagrodę jest wysyłana tylko na terenie Polski 
11. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
12. W szczególnych przypadkach zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.


EDIT. 

Udział w konkursie wzięło bardzo mało osób, szkoda :( No ale show must go on, więc zwycięzcę trzeba wybrać :) 

KONKURS WYGRYWA:


GRATULACJE! <3




9 komentarzy:

  1. Anonimowy12/22/2015

    Polubiłem na fb jako (Maciej U)
    Polubiłem na insta jako (maciej.ur98)
    Obserwuja bloga jako Maciej U********
    Nie
    E-mail:maciej.ur@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam na fb jako: Magdalena B.
    Obserwuję na Insta jako: soul_beast
    Obserwuję bloga jako: Magdalena.
    Udostępniłam info o konkursie: Tak, https://www.instagram.com/p/_nESP5lvj0/?taken-by=soul_beast
    E-mail: madziunieczka12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam na fb jako: Ewelina M
    Obserwuję na Insta jako: ewelaajnaaa
    Obserwuję bloga jako: Ewelina Ewelińska
    Udostępniłam info o konkursie: Nie
    E-mail: ewelajna14xd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam na fb jako: Magdalena P
    Obserwuję na Insta jako: madzik_p
    Obserwuję bloga jako Kraina Kobiecości
    Udostępniłam info o konkursie: nie
    E-mail: magdapiasecka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny konkurs. Szkoda, że moje paznokcie są tak okropne, że nie pozwalają mi wziąć w nim udziału :( Cóż, życzę powodzenia innym!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt w cieple rodziny,
    pięknie pachnącej choinki,
    zdrowia i energii na co dzień
    oraz dużo uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam na fb jako: Ewelina Z
    Obserwuję na Insta jako: Zazulkaa
    Obserwuję bloga jako: Millie Millie
    Udostępniłam info o konkursie: Tak http://deadly-curious.blogspot.com/
    E-mail: ewelina.zazula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12/28/2015

    Polubiłam jako: Karolina N...
    Obserwuję ig jako: xpierniczek
    Obserwuję bloga jako:Karolina N..
    Udostepnilam info o konkursie na ig
    E-mail: karolina123424@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna okazja na zdobycie pięknych ozdób na paznokcie :) powodzenia, dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń