poniedziałek, 28 grudnia 2015

Hair Jazz!

     Witam Was po świętach, które zleciały zdecydowanie za szybko! Na szczęście do szkoły wracam dopiero po nowym roku, z czego potwornie się cieszę, bo w końcu mam czas na ogarnięcie wszystkiego, a w tym tygodniu będzie tego wiele i jest to związane z blogiem, tak więc będziecie mnie tu widywać częściej. Dzisiaj przychodzę do Was z szamponem i odżywką Hair Jazz firmy Harmony Plus, ponieważ otrzymałam ją dziś w południe. Oczywiście nie powiem Wam jeszcze o efektach stosowania, lecz chciałam przedstawić Wam produkt, oraz to, jak jest przed jego używaniem. No więc do rzeczy:


W przesyłce otrzymałam szampon i odżywkę, w których jest po 250ml produktu. Zapach nie jest cudowny jak zazwyczaj zwyczajne szampony czy odżywki, lecz nie jest odstraszający, dlatego też producent pisze, że można przy tym stosować swój ulubiony szampon. Ogólnie produkty wydają się obiecujące. A o co w nich chodzi? Chodzi oczywiście o porost włosów. Ja od zawsze mam z tym problem. Moje włosy przez to, że mam tendencję do niszczenia ich prostownicą i suszarką nie za bardzo mają ochotę rosnąć. Od pół roku staram się ograniczać prostowanie, suszenie ile tylko mogę, bardziej zwracam uwagę na to, czego używam do codziennej pielęgnacji i tym razem zobaczymy co zdziałają w miesiąc produkty Hair Jazz.
Postanowiłam, że dzisiaj przedstawię Wam produkty i pokażę długość moich włosów teraz i za miesiąc napiszę tutaj co zdziałały te kosmetyki i dodam zdjęcie po miesięcznym stosowaniu. Będę stosować co dwa dni i zobaczymy co z tego będzie.

Zdjęcie włosów z dzisiaj:


Produkty można kupić tutaj:
http://harmonyplus.pl/hairjazz
Zapraszam Was do miesięcznego eksperymentu razem ze mną! :)





Buziaki,
Moskwa xx

1 komentarz: