poniedziałek, 21 grudnia 2015

#DDOBTAG

CZEŚĆ WAM!
Już niedługo święta, tak więc potwornie się cieszę, że nareszcie odpocznę od wstawania o szóstej rano, marznięcia na przystanku i zasypianiu w szkolnej ławce. Moje szczęście postanowiłam wykorzystać do stworzenia kolejnego postu na bloga, ponieważ niestety przez ostatni czas nie byłam w stanie tutaj zajrzeć, a gdy dzisiaj weszłam, zauważyłam, że odwiedziło mnie już Was prawie 60 tysięcy, z czego niezmiernie się cieszę! :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was Daily Dose Of Beauty Tag, który stworzyły Ambasadorki DDOB. Bardzo spodobały mi się te pytania, dlatego też postanowiłam na nie odpowiedzieć, jest ich siedemnaście, lecz ja odpowiem tylko na szesnaście, ponieważ co do ostatniego to ciężko mi się zdecydować :)

1. Czym jest dla Ciebie piękno? 
W moim słowniku "piękno" absolutnie nie jest związane z tym, jak wyglądamy na zewnątrz, tylko z osobowością człowieka. Moim zdaniem jesteśmy piękni wtedy, kiedy nasze myśli, intencje oraz czyny są dobre.



2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
Myślę, że mój dzisiejszy humor zdecydowanie odzwierciedla właśnie ten obrazek:


Patrzę na niego zawsze, kiedy brakuje mi motywacji do zrobienia czegoś i działa za każdym razem :)

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Jeśli mam być szczera, poranki są dla mnie potwornie ciężkie, ponieważ nie lubię wstawać wcześnie i jestem potwornym leniem i najchętniej całe życie przeleżałabym w łóżku, dlatego też moim ulubionym porankiem jest wstawanie o 10 i leżenie do 11.

4. Robisz makijaż codziennie?
Jeśli gdzie wychodzę to owszem, a gdy siedzę w domu, przychodzi do mnie tylko chłopak, to wtedy zdecydowanie nie chce mi się malować. Unikam robienia makijażu, ponieważ czuję się swobodniej bez niego.

5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Szczerze mówiąc jest ich naprawdę wiele, lecz patrząc na moje półki z kosmetykami, można wywnioskować, że najbardziej moje serce jest oddane takim markom jak Ziaja, COTY, Nivea, Under20.

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Zawsze przy sobie mam podkład, puder prasowany, coś do ust oraz perfumy. To są cztery rzeczy, bez których czuję się dziwnie, kiedy jestem gdzieś dłużej niż 2 godziny. Nie znaczy to, ze latam cały czas z lusterkiem i poprawiam makijaż, bo szczerze mówiąc, trzymam te rzeczy przy sobie tylko "na wszelki wypadek"

7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
Najczęściej inspiruje mnie tumblr. To tam zaglądam najczęściej, kiedy potrzebuję jakiegoś ruszenia z miejsca, kiedy jestem znudzona, kiedy brak mi motywacji i pomysłu na cokolwiek.
Zapraszam: m0skwaa.tumblr.com

8. Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie? 
Jeśli mogłabym zmienić coś na świecie, na pewno byliby to niektórzy ludzie, ponieważ nie toleruję chamstwa, przechwalania się i braku akceptacji. Drugą rzeczą, którą bym zmieniła to to, aby na całym świecie posługiwano się jednym językiem, bo zmniejszyłoby to ilość przedmiotów szkolnych, a także ułatwiło porozumiewanie się z osobami z innych krajów. Trzecia rzecz, którą bym zmieniła byłoby to, aby zawsze była wiosna, abym mogła chodzić tylko w bluzach, bez kurtek, szalików, rękawiczek, bez porannego marznięcia na przystanku.

9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Lubię w sobie to, że nie potrafię zrobić krzywdy (przynajmniej fizycznej) drugiemu człowiekowi. I w sumie lubię moją upartość, bo często dzięki temu dążę do celu mimo wszystko, choć bycie upartym ma też swoje negatywne skutki. Bardzo chciałabym zmienić w sobie lenistwo, ponieważ jest ono przeszkodą do robienia wielu rzeczy, które wiele zmieniłyby w moim życiu.


10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Myślę, że każdy ma w swoim życiu taki moment, kiedy jakiś nawet najmniejszy szczegół z naszego wyglądu zaczyna przeszkadzać. Też tak miałam, że po prostu przestałam akceptować siebie przez to, że moja figura nie jest taka, jak innych dziewczyn, że nie jestem szczupła. Dopiero po przeczytaniu książki "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?" zrozumiałam, że jeśli my zaczniemy akceptować siebie i czuć się dobrze we własnym ciele, inni również nas zaakceptują. Po tej książce zrozumiałam, że każdy może być piękny, jeśli tylko w to uwierzy.


11. Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Gdybym miała do wyboru którąś z tych możliwości, zdecydowanie cofnęłabym się w czasie po to, aby naprawić kilka błędów, aby ominąć poznanie kilku osób, wypowiedzenia niektórych słów, bo to wszystko bardzo wiele zmieniło to, jak jest teraz.


12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?

Pokręcone
Spontaniczne
Kolorow


13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Nawet nie pamiętam. Wiem tylko, że moimi pierwszymi blogami, były takie o moich idolach, gdzie pisałam zmyślone historyjki na ich temat. Potem postanowiłam pisać swój internetowy pamiętnik, no a teraz jestem tutaj i jestem cholernie szczęśliwa, że ktokolwiek ma ochotę czytać to, co tutaj piszę :)

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Na blogu staram się być codziennie, jeśli tylko pozwalają mi na to codzienne obowiązki. Ale tak teraz o tym myśląc, wszystko co robię jest związane z moim blogiem, bo gdziekolwiek jestem, czy w szkole czy w domu, myślę o tym, o czym mogłabym napisać itp. Więc zdecydowanie 24/7 poświęcam blogowi.

15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Takiego największego kopa daje mi wyobrażanie sobie przyszłości, ponieważ chcę, aby była jak najlepsza, bardzo dużo planuję i blog motywuje mnie do działania. W dodatku obserwowanie Maffashion, jednej z moich ulubionych internetowych "gwiazd", daje mi motywację.

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Myślę, że zdobycie czytelników oraz zaufania firm, które podjęły ze mną współpracę. I oczywiście nie mogę zapomnieć o tym, że dzięki temu, że prowadzę bloga i udostępniam go publicznie, stałam się osobą bardziej otwartą.



Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was moimi odpowiedziami na pytania :)
Widzimy się w następnym poście! Szykuje się wiele nowych współprac, z czego bardzo się cieszę :)

Całusy,
Moskwa

2 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi, śliczne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Z góry baaaardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się upartość może czasami być zaletą, też tak mam ;)

    OdpowiedzUsuń