czwartek, 21 stycznia 2016

RevitaLash?


     Cześć! Dotarła do mnie wczoraj przesyłka od firmy RevitaLash, choć po małych komplikacjach z kurierem, bo okazało się, że paczka wylądowała w firmie znajomego taty, no ale jest już u mnie, więc jest dobrze! Tak więc ostatnio zaczęłam miesięczne wyzwanie z włosami, więc czas teraz na rzęsy! Moje są strasznie krótkie, cienkie i niestety kiedy nie są pomalowane, praktycznie ich nie widać ("uroki" bycia blondynką).
     Na początek muszę podkreślić, że zawartość, o której zaraz opowiem, była w solidnym pudełku, które super się prezentowało, a w środku znalazłam próbkę odżywki, która stymuluje wzrost rzęs o pojemności 1 ml, trzy herbatki żurawinowe (jedną z nich już wypiłam i są pyszne! :p) i kilka ulotek.



Od dzisiaj zaczynam stosowanie odżywki i dokładnie za miesiąc wstawię zdjęcie, jak moje rzęsy wyglądają po i oczywiście nie obeszłoby się bez zdjęcia przed! Tak więc oto i ono:



Mam nadzieję, że efekty będą super ;)
A wy stosowaliście może już jakiś produkt RevitaLash? Albo zamierzacie? Piszcie co myślicie ;)

Buziaki! :*


3 komentarze:

  1. Ciekawy produkt, ale jego cena mnie trochę przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przeliczając wszystkie marne produkty, które kupujemy na co dzień aby polepszyć nasz stan rzęs, to cena wyjdzie taka sama kiedy kupimy jeden, a dobry produkt :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Myślę, że będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń