wtorek, 16 lutego 2016

Hair Jazz? Jak sprawdził się po miesiącu stosowania?

     Hej! Pamiętacie jeszcze mój wpis na temat szamponu i odżywki Hair Jazz? (KLIK). Miałam dodać post na temat efektów stosowania w okolicach 28 stycznia, lecz niestety przez szkołę nie byłam w stanie usiąść i napisać wszystkiego na ten temat. Na szczęście dzisiaj znalazłam chwilę czasu i postanowiłam tutaj wpaść ;)


Tak więc może zacznijmy od efektów? Myślę, że są naprawdę niezłe! Jestem bardzo zadowolona z tego, jakie moje włosy się stały, bo nie tylko urosły, ale także są teraz ładniejsze, co można zobaczyć na poniższym zdjęciu:


Stosowałam go co drugi dzień przez miesiąc i do tego normalnie używałam swojego szamponu i ulubionej odżywki z keratyną, dzięki czemu włosy nie musiały być bardzo prostowane.
Szampon Hair Jazz jest bardzo wydajny, fajnie się go używa, lecz zapach jak już wspominałam w pierwszym poście o tym, nie należy do najlepszych, lecz po kilku użyciach da się do tego przyzwyczaić :) Odżywka natomiast jest mało wydajna i po miesiącu czasu nie zostało jej praktycznie wcale, a szamponu za to całkiem sporo. Ogólnie mówiąc, nie zajmowało mi to dużo czasu, nie było jakieś uciążliwe. Zajmowało mi to na ogół 10 minut. Jestem bardzo zadowolona z efektu i mówiąc szczerze z chęcią przetestowałabym jeszcze więcej produktów ze sklepu Harmony Plus :)

Zestaw Hair Jazz możecie kupić w sklepie internetowym, aktualnie cena wynosi 119zł.
Naprawdę bardzo Wam polecam. Warto zrobić coś fajnego dla naszych włosów :)
http://harmonyplus.pl/hairjazz




9 komentarzy:

  1. Nie miałam tego zestawu, ale moja znajoma używała i była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjdzie w tygodniu sprawdzimy efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjdzie w tygodniu zobaczymy efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw przyjdzie w tygodniu zobaczymy efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To kolejna recenzja którą czytam i kolejna pozytywna na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2/29/2016

    kiedy wyniki konkursu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w regulaminie, że do 7 dni od zakończenia konkursu :)

      Usuń