niedziela, 14 lutego 2016

Kosmed!



Hej! Dzisiaj przedstawię Wam dwa produkty firmy Kosmed, które chyba sprawdziły się całkiem nieźle ;) Myślę, że warto o nich przeczytać, więc zapraszam:


Pierwszą rzeczą jest płyn do pielęgnacji włosów odżywczo – wzmacniający. Używa się 2-3 razy tygodniowo i jego zadaniem według producenta jest naprawienie włókna włosa, przyspieszenie jego odbudowy i opóźnianie procesu starzenia, regenerację i wzmocnienie, zapewnienie odpowiedniego poziomu nienasyconych kwasów tłuszczowych, których niedobór może powodować zapalenie skóry głowy i łysienie.
U mnie zadziałało całkiem fajnie jeśli chodzi o wypadanie włosów, bo przy rozczesywaniu, albo nawet przeczesaniu ręką, nie wypadały w tak ogromnych ilościach jak zazwyczaj podczas okresu zimowego. Do tego włosy stały się mam wrażenie, że gęstsze i mocniejsze, co mnie cieszy, bo od prostownicy się bardzo niszczą. Ogólnie stosuje się go całkiem nieźle, nie potrzeba dużo przy jednym użyciu. Włosy po nim są mega miękkie. Myślę, że jest wart uwagi dla osób, które mają problem z wypadaniem włosów itp.


Kolejne co chciałam Wam pokazać to kosmetyczna wazelina do ust o aromacie poziomki, w której mega się zakochałam! Jest ze mną cały czas i po skończonym opakowaniu zamierzam ją zamówić albo też o innym aromacie bo firma Kosmed ma ich sporo. Ten natomiast pachnie pięknie, typową poziomką, które uwielbiałam zbierać gdy byłam mała. Smak też ma poziomkowy, tak więc miło się ją trzyma na ustach. Bardzo intensywnie pielęgnuje usta i nie są one tak popękane jak mam zazwyczaj (nie ważne od pory roku). Jest godna polecenia i opakowanie jest całkiem spore, więc starczy na pewno na długo. 



Zapraszam Was na stronę: http://www.kosmed.pl/



Ps. DZISIAJ WALENTYNKI, TAK WIĘC ŻYCZĘ WAM DUUUUŻO MIŁOŚCI W TEN DZIEŃ I SPĘDZENIA GO Z OSOBĄ (LUB OSOBAMI), KTÓRA JEST NAS WARTA I DARZY NAS PRAWDZIWĄ MIŁOŚCIĄ, BEZ ZNACZENIA CZY SĄ TO RODZICE, DZIADKOWIE, RODZEŃSTWO, PRZYJACIEL CZY DRUGA POŁÓWKA. DOCEŃCIE DZIŚ TO, JAK WIELE TAK NAPRAWDĘ MAMY I NIE ZAUWAŻAMY TEGO NA CO DZIEŃ! :) <3


3 komentarze: