poniedziałek, 11 lipca 2016

Efekty kilkumiesięcznego stosowania Revitalash!

           Cześć! Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam o tym, że otrzymałam od firmy Revitalash odżywkę do rzęs, która miała przyśpieszyć ich wzrost? (KLIK) Kiedy pisałam tamten post moje rzęsy były króciutkie i miały skłonności do wypadania. Teraz wyglądają tak:



A przedtem wyglądały tak:



Na żywo różnica jest widoczna znacznie bardziej i teraz malując je nie muszę stać godzinę przed lustrem i robić wszystko, aby były jak najdłuższe, tylko lekko musnę je tuszem do rzęs i już są idealne! ;)

Wiem, że efektami miałam się z Wami podzielić po miesiącu stosowania, ale uznałam, że będę jej używać, póki się nie skończy, a potem pokażę Wam na co ją stać. Tak więc można stwierdzić, że odżywka starczyła mi na około 5 miesięcy, podczas gdy stosowałam ją dwa razy w tygodniu. Czasem zapominałam, no ale jestem człowiekiem i to chyba normalne. Pierwsze zdjęcie nie jest w najlepszej jakości, ale mój aparat jest w częściach, a telefon robi kiepskie zdjęcia bo ma już cztery lata, więc jak na razie do listopada muszę się zadowolić takimi.

Podsumowując, uważam, że odżywka Revitalash jest naprawdę świetna! Czyni cuda i przekonałam się o tym na własnych rzęsach, których kiedyś się wstydziłam, a teraz wręcz je uwielbiam. Produkt starcza na długo, jest bardzo wydajny, nie podrażnia oczu, jest bezzapachowy i przeźroczysty dzięki czemu będzie odpowiadać każdemu.

Naprawdę bardzo Wam go polecam jeśli nie jesteście zadowoleni z długości swoich rzęs ;) Ja teraz muszę się chyba zająć moimi brwiami, bo po ostatniej wizycie u kiepskiej kosmetyczki wręcz nie mogę na nie patrzeć.

Buziaki,
Moskwa

2 komentarze:

  1. O, trafiłam na idealny post! Właśnie szukam czegoś do wzrostu rzęs, muszę wypróbować, a nóż się sprawdzi także i u mnie i będę miała piękne rzęsy :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia widać mega efekt, odżywka jest świetna . ja używałam bodetko lash i floslek REVIVE LASHES . obie dawały taki sam super efekt, moje rzęsy sięgają brwi co jest abstrakcją. Teraz zaczynam używać odżywki z clareny

    OdpowiedzUsuń