środa, 29 lipca 2015

I pick my poison and it's YOU...



NA WSTĘPIE CHCIAŁABYM PODZIĘKOWAĆ ZA PONAD 30 TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ! <3

W życiu każdego niesystematycznego blogera przychodzi ten moment, kiedy mówi sobie : "Okej, już czas coś dodać", a zaraz po tych słowach myśl : "Ale co by tu napisać?"... Szczerze mówiąc na bloga wchodzę codziennie, z nadzieją, że sam się dodał jakiś interesujący post. Na ogół nie mam czasu na dodawanie wpisów, ponieważ ciągle nie na mnie w domu, albo po prostu ktoś u mnie jest, ale zamiast tego, chociaż gromadzę jakieś zdjęcia, które potem mogę tutaj dodać, więc zawsze coś! Mam nadzieję, że pewnego dnia moje życie stanie się na tyle ciekawe, że codziennie będę miała o czym pisać. Teraz czekam tylko aż w magiczny sposób znajdę kilka tysięcy złotych na wymarzoną lustrzankę. No ale jak na razie zapraszam do oglądania chomikowanych przez jakiś czas zdjęć: 


























Na wszelkie możliwe nowości zapraszam tutaj :

 MOSKWA INSTAGRAM

 MOSKWA ASK

SNAPCHAT : m0skwaa

Much loveeee!
Moskwa x

10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. ;)
    Życzę szybkiego napływu inspiracji :D

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia, też mam tą alergię.

    OdpowiedzUsuń
  3. psina super:) masz nowego czytelnika wiec wena musi przyjsc:)

    Mineralny Świat Kasi

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia <3
    Szczęścia z chłopakiem :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia :)
    może kiedyś wyczaruję sobie te kilka tysięcy albo po prostu lustrzankę :")
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem fanka Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam alergię na większość słodyczy ;))))


    p.s. masz bardzo ładne oczy :)

    OdpowiedzUsuń