piątek, 31 lipca 2015

Ziaja


Cześć Wam :) Dzisiaj przychodzę do Was z dość innym postem niż zwykle, choć nie ukrywam, że takie posty pojawiały się na początku mojego bloga, ale zostały usunięte, kiedy wracałam tutaj jakiś czas temu, dlatego czas do nich wrócić, a ponieważ w ostatnim czasie bardzo zaczęłam zwracać uwagę na to, czego używam do pielęgnacji mojego ciała i nie ukrywam, wyszło mi to na dobre! Kiedyś mając w ręku jakiś kosmetyk do twarzy, nie zwracałam uwagi na to, do jakiej skóry on jest itp. co często nie wychodziło na dobre. Tak więc dzisiaj przedstawię Wam parę moich ulubionych kosmetyków z firmy Ziaja, których używam na co dzień lub po prostu bardzo często. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale jest już późno, a dopiero je zrobiłam korzystając z chwili wolnego czasu. 


1. Kakaowy spray przyśpieszający opalanie jest zdecydowanie numerem jeden na lato. Użyłam go w tym roku kilka razy i mam okazję, że jeszcze go użyję, choć pogoda mi tego nie ułatwia. 


2. Peeling enzymatyczny jest idealny dla mojej skóry, na której bardzo często pojawia się wiele niedoskonałości. Trzyma się go na twarzy od 5-10 minut i stosuje się 1-2 razy w tygodniu.


3. Balsam, do skóry suchej i wrażliwej, czyli idealny dla mnie.



4. Energetyzujący peeling do ciała z aktywnością substancji antycelulitowych i wygładzających. Ostatnio stosowałam go codziennie przez cały tydzień i choć na początku nie wierzyłam, że może jakkolwiek zadziałać, zauważyłam widoczne zmiany w mojej skórze. 


5. Balsam do ciała wysmuklający nogi, brzuch, pośladki z aktywnością substancji wyszczuplających i ujędrniających. Jest on świetny w połączeniu z peelingiem powyżej, tak samo stosowałam go przez ostatni tydzień i sprawdził się świetnie.



Wszystkie kosmetyki możecie kupić tutaj :


 ZIAJA


Na dzisiaj to tyle :) Uciekam pod prysznic, poczytać jakąś książkę i spać :)
Dobranoc :)

11 komentarzy:

  1. moja mam kupuje tylko ziaje:) a ja tez niedawno zrobiłam reanimacje bloga po 3 latach trzymam wiec i za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ziaję :)..
    Co do kosmetyków przyspieszających opalanie - nie potrzebuję ich, wystarczy mi 20 minut na wiosnę w pełnym słońcu by wyglądać jak murzynek!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety mam takiego pecha, że bardzo szybko opala mi twarz, plecy i dekolt i to na czerwono, więc ledwo się ruszam, a za to nogi zawsze mam białe :(

      Usuń
  3. muszę zainteresować się serią multi modeling ziaji

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/01/2015

    Muszę kupić spray do opalania przed wyjazdem! Muszę się śpieszyć bo to już jutro :) I peeling do ciała też wydaje się interesujący :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mialam ten spray pierwszy jeszze w starym opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8/02/2015

    Uwielbiam tę firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej słońce:)
    Właśnie skończyłam czytać całego twojego bloga i muszę przyznać, że mega mi się spodobał *_*
    Wszystkie zdjęcia ją takie nie do opisania *_* ( w pozytywny sposób) mam nadzieję, że znajdziesz czas na jakąś sesję i dodasz ją tutaj:)
    Wg to życzę Ci szczęścia z twoim chłopakiem, mega słodko razem wyglądacie:)
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę:)
    @agnes_viper

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kremy z ZAJA, są mega lekkie i się nie kleją.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great products dear! Thank you so much for stopping by! Have a fabulous Sunday ahead<3

    x♥x♥

    "Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń