środa, 18 listopada 2015

Dlaczego Ziaja?


     Jakiś tydzień temu szukając sukienki na półmetek, nigdzie nie mogłam znaleźć tej idealnej, która pasowałaby mi pod każdym względem, dlatego też musiałam poprawić sobie jakoś humor i weszłam do sklepu Ziaja z myślą o kupieniu szamponu i odżywki, lecz jak to ja... Nie mogłam odpuścić sobie kolejnych kosmetyków i z rękami pełnymi wszystkich sprawdzonych już przeze mnie kosmetyków, udałam się do kasy prawie zapominając o tym, po co przyszłam, lecz na szczęście w ostatnim momencie sobie przypomniałam. Tak więc zapasy zdecydowanie zrobione na jakiś miesiąc. Tak szczerze mówiąc kosmetyków kupiłam kilka i dopiero później zorientowałam się, że prawie wszystkie już miałam i przydałoby się spróbować coś nowego, ale jak na razie mogę Wam powiedzieć efekty stosowania masła do ciała, które ujędrnia nogi, brzuch i pośladki. Czy jest tak jak pisze producent? Tak.



     Ujędrniające masło do ciała z aktywnością substancji wyszczuplających i ujędrniających

Jeśli chodzi o wyszczuplanie, na pewno samo masło nie zrobi nic wielkiego, bo od tego są ćwiczenia i odpowiednia dieta o czym wie zapewne każdy, lecz jeśli chodzi o ujędrnienie skóry, owszem, sprawdza się. Po codziennym stosowaniu przez tydzień wraz z peelingiem i balsamem, stwierdzam, że świetnie działa na moje ciało. Stosuję go codziennie; rano i wieczorem.

Co pisze producent:

glaucyna - drenaż, ujędrnianie
Zmniejsza retencję wody, redukuje nierównomierne odkładanie tłuszczu, poprawia jędrność i skutecznie regeneruje skórę.

centella asiatica - regeneracja
Zwiększa poziom nawilżenia, poprawia elastyczność i jędrność skóry.

phytocomplex antycellulit, shi take - sprężystość i antycellulit
Kompleks złożony z moeszczynu, bluszczu, gorzkiej pomarańczy, rozmarynu i shii take zmniejsza objawy cellulitu oraz zapobiega nierównomiernemu rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej. Poprawia spoistość i sprężystość naskórka.

kofeina, koenzym A - detox
Kontrolują metabolizm lipidów, ułatwiają usuwanie toksyn oraz zapobiegają powstawaniu obrzęków.

Myślę, że to masło jest godne polecenia, dla osób, które dbają o swoją skórę i dążą do tego, aby była ona zawsze o zdrowym, ładnym wyglądzie. Cudownie pachnie, jest o lekkiej, przyjemnej konsystencji. Ja jestem w nim mega zakochana, odkąd tylko użyłam go po raz pierwszy i zdecydowanie nie zamierzam się z nim rozstawać.

Opis reszty produktów znajdziecie w moich poprzednich postach:
http://moskwasworld.blogspot.com/2015/07/ziaja.html
http://moskwasworld.blogspot.com/2015/08/nowosci-firmy-ziaja.html

Zapraszam Was na stronę, gdzie możecie kupić wszystkie powyższe produkty, a nawet wiele więcej ;)
http://e-ziaja.com/

Na razie się z Wami żegnam i mam nadzieję, że napiszę tu coś jak najszybciej, a do pokazania mam Wam jeszcze trochę nowości, więc postaram się już niedługo tutaj zawitać :)
Całusy,
Moskwa xx


6 komentarzy:

  1. Wszystkie produkty z ziaja jakich używałam sprawdziły się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy nas to, że kosmetyki Ziaja się sprawdzają. Czy miała Pani już okazję stosować nasze nowe pasty do zębów? Jesteśmy ciekawi opinii :)

      Usuń
  2. Ja jestem zakochana w kosmetykach Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć takie słowa <3
      Dziękujemy.

      Usuń
  3. Lubię Ziaję ale nie wszystkie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń