niedziela, 15 listopada 2015

Forever Young!

     Witam Was po miesięcznej przerwie od blogowania. Ostatni miesiąc był dla mnie dość ciężki, dlatego też zniknęłam na trochę ze świata Internetu, ale uznałam, że czas już wrócić, że nie mogę zaniedbać czegoś, co naprawdę uwielbiam i jest to częścią mojego życia, czyli pisania tutaj i dzielenia się z Wami tym, co lubię. I tak jest też dzisiaj, ponieważ przychodzę tutaj z czymś kompletnie nowym, a mianowicie z kosmetykami, które otrzymałam od firmy Taovital, której kosmetyki pochodzą z Angielskiej Firmy Forever Young UK. Są to kosmetyki do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu. Oferta jest naprawdę ogromna, a efekty świetne, o czym sama się przekonałam, po otrzymaniu paru perełek.



     Pierwszą z nich jest Mleczko Oczyszczające + Myjka do Twarzy, które stosuje się do skóry suchej, odwodnionej, a także dojrzałej. Dokładnie oczyszcza skórę, lekko złuszcza martwy naskórek, a skóra po nim jest miękka, gładka i wygląda na bardzo wypoczętą. Ja używam to mleczko już od kilku dni do zmywania makijażu, ponieważ jest to produkt delikatny, którym można zmyć nawet tusz do rzęs. Szczerze mówiąc, to już po pierwszym użyciu widziałam różnicę na mojej skórze, ponieważ kiedy go użyłam wieczorem, następnego dnia moja skóra była miękka i gładka. 
     Myjka do twarzy jest taką jakby gąbeczką, która świetnie zmywa z twarzy pozostałości mleczka i jest znacznie bardziej higieniczna niż ręcznik, ponieważ schnie bardzo szybko, dzięki czemu zapobiega namnażaniu się bakterii.

     Otrzymałam również krem na dzień i noc, który pomaga nawilżyć, zmiękczyć i ukoić suchą odwodnioną skórę. Dla osób starszych jest polecany jako krem wygładzający zmarszczki, lecz w moim przypadku służy on jedynie do nawilżania skóry, która zawsze podczas jesieni robi się sucha. Krem ma bogatą, ale zdecydowanie nie tłustą konsystencję i szybko się wchłania, a także ma świetny zapach, który jest lekko owocowy. Idealnie nadaje się do stosowania, tuż przed robieniem makijażu.



Zapraszam Was na stronę firmy:
www.forever-young.pl
Gdzie możecie zaopatrzyć się w wiele, wiele kosmetyków od tych do demakijażu, poprzez peelingi aż do tych służących do makijażu. 


 http://www.forever-young.pl/


Do następnego posta,
Buziaki :* 

2 komentarze: