niedziela, 20 marca 2016

Dermaglin


Jakiś czas temu dostałam trzy produkty z Dermaglin. Okazały się naprawdę całkiem fajne, dlatego napiszę Wam o nich parę słów, bo wydaje mi się, że są naprawdę warte uwagi i niby takie niepozorne, a potrafią zdziałać cuda ;)

Pierwszym produktem jest maseczko-peeling, która ma za zadanie odświeżyć naszą twarz. Złuszcza martwy naskórek, oczyszcza skórę z nadmiaru sebum i odsłania naszą zdrową, gładką skórę. Jak się ją stosuje? 1-2 razy w tygodniu nakłada się cienką warstwę i pasuje się delikatnie przez ok. minutę, a potem pozostawiamy na 15-20 minut. Bardzo nie lubię tego uczucia, kiedy to wszystko już zasycha i nie mogę ruszać ustami ani nic, ale za to efekt jest naprawdę świetny i tak na kilka dni twarz jest gładka i miła w dotyku.
Następnie otrzymałam maseczkę do stóp. I szczerze mówiąc nigdy nie spotkałam się z maską do stóp. Używałam peelingi, kremy, ale tego jeszcze nigdy przedtem. Ogólnie maseczka jest do stóp ze skłonnością do pocenia, a ja na szczęście nie mam takiego problemu, więc maska posłużyła mi jedynie do tego, aby moje stopy były gładkie, przyjemne w dotyku, delikatne i nawilżone. Maseczka złuszcza zrogowaciały naskórek i stymuluje jego odnowę. Bardzo skutecznie regeneruje nasze stopy i naprawdę bardzo ją polubiłam.
Ostatnią już maseczką jest taka, która ma za zadania oczyścić i odżywić naszą skórę. Czy to robi? Zdecydowanie tak. Użyłam ją trzy dni temu i do dzisiaj mogę cieszyć się gładką i odżywioną cerą. Bardzo fajne uczucie jest zaraz po zmyciu maski, ponieważ czujemy wtedy fajne orzeźwienie i naprawdę aż lepiej się funkcjonuje z dokładnie oczyszczoną skórą. Maska sprawdziła się w 100% 

Wszystko znajdziecie tutaj:
http://pl.dermaglin.pl/
 Na stronie można znaleźć jeszcze więcej ciekawych i zapewne skutecznych produktów, więc myślę, że warto tam zajrzeć. Ogólnie mówiąc, wszystkie produkty możecie kupić również w Rossmanie za ok. 7/8zł i myślę, że to całkiem w porządku cena jak na tak skuteczne produkty. 


Buziaki, 
Moskwa :*


2 komentarze:

  1. Uwielbiam glinki w pielęgnacji, posiadam zieloną i do cery tłustej sprawdza się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń