piątek, 11 listopada 2016

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI: Pielęgnacja włosów

Ulubieńców do pielęgnacji włosów mam właściwie niewielu, ale to może dlatego, bo nie pokażę Wam szamponów, a jedynie dwie odżywki i płyn termoochronny. Na wszystkie te produkty wpadłam jak najbardziej przypadkiem, nikt mi ich nie polecił i zakochałam się w nich od pierwszego użycia. 

Pierwszym produktem jest maska do intensywnej regeneracji włosów. Producent obiecuje, że spełnia ona aż siedem "funkcji". 
*Przeciw wysuszaniu
* Przeciw łamliwości
* Przeciw rozdwajaniu
* Przeciw utracie budulca
* Przeciw puszeniu
* Przeciw plątaniu
* Przeciw matowieniu
I faktycznie. Maska spełnia te funkcje. Odkąd zaczęłam jej używać moje włosy są w świetnej formie, mniej się łamią, mniej rozdwajają, nie puszą się (z czym wcześniej miałam ogromny problem), super się je rozczesuje i przede wszystkim wyglądają zdrowo, lśniąco i są miększe niż kiedykolwiek, a do tego ma cudowny zapach, w którym od razu się zakochałam! 
Jej cena to 22zł 

Kolejna maska jest firmy Avon, którą dostałam w prezencie. Na ogół nie lubię kosmetyków do włosów z tej firmy i nie byłam przekonana do niej, ale postanowiłam zaryzykować. Użyłam jej raz i byłam w wielkim szoku. Włosy były zdecydowanie odżywione i układały się świetnie. Producent zaleca stosować raz w tygodniu, lecz ja robię to dwa razy, aby wynagrodzić włosom to, że są poddawane suszeniu i prostowaniu. 

Skoro mowa już o suszeniu i prostowaniu włosów, chciałam Wam przedstawić spray, który ma za zadanie chronić włosy przed wysoką temperaturą. Jest to już moje 3 opakowanie i jestem z niego bardzo zadowolona. Używam go przed każdym suszeniem (choć na opakowaniu pisze, że do prostowania) i prostowaniem. Psikam niewielką ilość albo bezpośrednio na włosy albo na dłonie następnie wcierając we włosy. Odkąd go używam, zauważyłam, że włosy są mniej zniszczone, co bardzo mnie cieszy. 
Jego cena to 12zł 




2 komentarze: