niedziela, 6 listopada 2016

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI!


No cześć! Patrząc na swoje codziennie rytuały kosmetyczne postanowiłam przedstawić Wam swoje ulubione kosmetyki, których używam już od kilku miesięcy! Jest ich naprawdę sporo, dlatego postanowiłam, że przedstawię je w czterech oddzielnych postach i podzielę na kategorie:

  • Pielęgnacja twarzy
  • Pielęgnacja włosów
  • Makijaż
  • Zapachy
Mam Wam trochę do pokazania, do opisania i polecenia, więc mam nadzieję, że będziecie ze mną.
Na zdjęciu powyżej znajdują się wszystkie kosmetyki, które zamierzam Wam przedstawić. Są specjalnie rozmazane, choć na pewno rozpoznajecie niektóre z nich :) Mam nadzieję, że taka seria postów Wam się spodoba i dacie mi motywację, aby częściej robić coś takiego. 

Do następnego!
Moskwa.

 FACEBOOK   INSTAGRAM


2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam swoich ulubieńców i ta jak Ty musiałabym podzielić wpis na kilka części bo ciągnąłby się w nieskończoność. Kilku ulubieńców ze zdjęcia już rozszyfrowałam :)

    OdpowiedzUsuń