piątek, 14 sierpnia 2015

ArtePoint - your point of art



Cześć Wam!
Dzisiaj przychodzę tutaj mega podekscytowana, ponieważ przyszła mi przesyłka, którą otrzymałam od artepoint.pl :) Kiedy otworzyłam, ujrzałam tam Multiramę 5 (KLIK)! Może już słyszeliście, może nie, ale jest to naprawdę świetna sprawa, kiedy w taki super sposób możemy umieścić swoje wspomnienia. 
W pudełku znalazłam:
  • Ramki
  • Zawieszki
  • Mini poziomicę
  • Szablon pomocniczy w skali 1:1 ułatwiający powieszenie całego zestawu ramek
  • Instrukcję
Na stronie jest także filmik, jak je zawiesić (KLIK), który zdecydowanie ułatwia nam to wszystko. Gdy obejrzałam wideo, postanowiłam wziąć się do pracy. Na początku nie wiedziałam czy dam sobie z tym radę, dlatego poprosiłam dzielnych mężczyzn o pomoc i tu mam na myśli mojego szwagra i przyjaciela, którzy bez zastanawiania wzięli się do pracy.
Szczerze mówiąc, bardzo zaciekawiła mnie ta strona. Zaczęłam szperać, wchodząc na każdą kategorię i odkryłam tak wiele cudownych rzeczy. Wiedzieliście, że można wygenerować własną multiramę? Weszłam tutaj: KLIK  i stworzyłam coś swojego! 


Tak mnie to wciągnęło, że siedziałam tam przez jakąś godzinę, tworząc różne kształty :) Świetna zabawa przy tym jest :) Tworzymy swój kształt, wybieramy kolor (jest 20 do wyboru), wielkość ramek i gotowe!
Ramki, które otrzymałam są super jakości z szybkami plexi, które są idealne szczególnie w domach, w których są dzieci, bo są bezpieczniejsze. U mnie często bywają małe brzdące, dlatego jestem jeszcze bardziej zadowolona z ramek :)
Jeśli ktoś nie uważa się za kogoś twórczego lub po prostu nie chce mu się tworzyć swojego kształtu, może znaleźć wiele ciekawych szablonów TUTAJ

Jestem po prostu zachwycona, a ponieważ już od dawna planowałam zapełnić puste ściany mojego pokoju, miałam teraz ku temu okazję! :)
Moją uwagę przykuły też fototapety i plakaty w ramkach, a szczególnie te : KLIK KLIK , ale o tym może w innym poście, jeśli nadarzy się taka okazja. A jak na razie zapraszam Was na stronę internetową sklepu:

ArtePoint.pl


A teraz pokażę Wam parę zdjęć, które udało mi się zrobić:








Moja siostra była bardzo zadowolona z folii bąbelkowej haha :p











Zdjęcia nie są świetne, ponieważ były robione w złym świetle, późnym wieczorem
Efekt, jaki dają ramki bardzo mi się podoba! Cieszę się, że nareszcie to pomieszczenie nabiera życia i to wszystko dzięki ArtePoint! :)
Jeszcze raz zapraszam Was na stronę:
http://www.artepoint.pl/
Jeśli już macie zaopatrzyć się w jakieś akcesoria na ścianę, to jedynie tam, ponieważ wszystko jest jak najwyżej jakości.

Buziaki,
Moskwa xx

13 komentarzy:

  1. Ooo super, że napisałaś o czymś takim :) uwielbiam zdjęcia i ścienne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt, od razu przytulniej

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/15/2015

    Ostatnio chciałam kupić na artepoint jakieś obrazy do nowego mieszkania, ale potem zapomniałam o tej firmie, więc dzięki za przypomnienie :) Znacznie ładniej ściana u Ciebie wygląda ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają na ścianie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/15/2015

    Ładny pokój :) Może zrobisz kiedyś post o nim i dasz zdjęcia? Wydaje się bardzo fajnie urządzony :) A multirama super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ramki od razu duszy nabiera pokój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoje kupiłam w rosmanie :) ale musze jeszcze dopupić wiec moze skorzystam z Twojego polecenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)

    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/16/2015

    Takie ramki to swietna ozdoba :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rameczki bardzo fajnie wyglądają. Powiem Ci że uwielbiam tak ułożone ramki ze zdjęciami jest to bardzo efektowne ;)

    OdpowiedzUsuń