poniedziałek, 31 sierpnia 2015

TOP 4 (Fesswybitnie)

     Cześć! W tym poście chciałam Wam przedstawić moje Top 8 ubrań ze sklepu Fesswybitnie, ponieważ bardzo, bardzo lubię ich ubrania, bo są bardzo pomysłowe, zabawne i większość z nich zdecydowanie wyraża mnie i mój styl, ponieważ jest on taki hm... Zwyczajny? Czarne rurki + T-shirt + Bluza? Tak, zdecydowanie uwielbiam się tak ubierać. Oczywiście nie zawsze, ale takie połączenie jest dla mnie najwygodniejsze i najlepiej się tak czuję. Kocham bluzki i bluzy z napisami zabawnymi jak i motywującymi do działania.
     Postanowiłam, że zrobię cztery kategorie i w każdej z nich umieszczę dwie rzeczy, które spodobały mi się najbardziej, choć nie ukrywam, wybrać było mi bardzo trudno i chyba sto razy przeglądałam każdą rzecz po kolei.


1. TOPY


2. T-SHIRTY



3. BLUZY


 4. T-SHIRTY OMBRE






 Wszystko możecie kupić tutaj: fesswybitnie.com
Całusy,
Moskwa xx


3 komentarze:

  1. Super, chcę cię zobaczyć w tej bluzie 'selfie' :) Ps. przybywam z twittera :*

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ;)
    zapraszam tutaj:
    https://www.facebook.com/pages/Zakochani-s%C4%85-wspaniali/194867087283451?fref=ts

    OdpowiedzUsuń