wtorek, 25 sierpnia 2015

Ulubieńcy miesiąca: Sierpień

     Witam, witam! Zawitam tutaj dzisiaj z czymś kompletnie nowym, a mianowicie z ulubieńcami miesiąca, a ponieważ sierpień się już kończy, uznałam, że będzie fajnie, jak coś Wam takiego napiszę ;) No więc bierzmy się do pracy. Mam Wam do przedstawienia pięć kategorii.

1. FILMY
W tym miesiącu jest to "Stuck in love" z 2012 roku, w którym główną bohaterką jest jedna z moich ukochanych aktorek, czyli Lily Collins. Film opowiada o popularnym pisarzu, który nie potrafi otrząsnąć się po rozstaniu z ukochaną żoną, a w tym samym momencie jego dwójka dzieci przeżywa swoje pierwsze miłości. Obejrzałam ten film w tym miesiącu kilka razy, ponieważ tak strasznie się w nim zakochałam. 




2. MUZYKA
Szczerze mówiąc nigdy nie potrafię mieć jednej ulubionej piosenki, lecz kiedy już zdarzy się kilka takich, słucham ich bez przerwy, przez co szybko mi się nudzą. W sierpniu moimi ulubionymi piosenkami są:



Natalia Nykiel - Bądź duży


Selena Gomez - Good For You ft. A$AP ROCKY


Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley)


3. KOSMETYKI
No więc jak zapewne wiecie w tym miesiącu zdecydowanie zachwyciły mnie kosmetyki z Ziaji, a mianowicie odżywka i szampon do włosów, które pomogły mi wkońcu super zadbać o włosy.


A drugim ulubionym kosmetykiem w sierpniu jest chłodząca mgiełka, którą praktycznie cały czas mam przy sobie i jest magiczna, ślicznie pachnie i po prostu moja ulubiona!


4. UBRANIA
W sierpniu z ubrań, najbardziej pokochałam moją bluzkę z House, którą kupiłam w sumie kilka dni temu, ale chyba nic nie zachwyciło mnie jak ona, bo jest wygodna i fajnie potrafi się dopasować do każdego, bo w sumie nie tylko na mnie leżała super. Jest wygodna i idealna na sierpniowe wieczory podczas siedzenia ze znajomymi na osiedlu. Według sklepu, jest to bluzka, lecz ja traktuję to jako bluzę. Można kupić TUTAJ
5. INNE
W tej kategorii obowiązkowo umieszczę Power Bank'a, zapewne każdy wie, że jest to przenośna ładowarka do telefonu, która bardzo często mi się przydaje, bo w ostatnim czasie mało bywam w domu i uwielbiam gdzieś wyjść ze znajomymi, co często wychodzi spontanicznie i akurat moja bateria musi wtedy mieścić w sobie tylko 5% mocy. Muszę do niej dokupić jedynie kabel, aby był pojedynczy, bo tak to nie za wygodnie się ją nosi. 
A co Wy najbardziej pokochaliście w sierpniu?
Trzymajcie się!
Moskwa xx

3 komentarze:

  1. Fajne rzeczy ;) Chyba w końcu zabiorę się za obejrzenie "Stuck in love" :P
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń