czwartek, 27 sierpnia 2015

TMI TAG!


Nie wiem co się ze mną dzieje, ale zainteresowały mnie ostatnio Tagi, dlatego też jeden przygotowałam dla Was dzisiaj i jest to "Too Much Informations Tag", gdzie jest pięćdziesiąt pytań, na które odpowiadam. No to zaczynamy!

1. Co masz na sobie?
Teraz mam na sobie czarne dresy i białą bokserkę

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Owszem, byłam zakochana i to bardzo, bardzo długo

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Niestety aż dwa razy.

4. Ile masz wzrostu?
Mam 169cm wzrostu

5. Ile ważysz?
Tyle, że czuję się dobrze w swoim ciele, choć innym mogę się nie podobać

6. Jakieś tatuaże?
Planuję dopiero zrobić na nadgarstku jakiś napis i razem z moimi siostrami chciałyśmy sobie zrobić takie same tatuaże

7. Jakiś piercing?
Miałam kiedyś kolczyki w uszach, ale jakoś mi się znudziły.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
Nie ma takiej

9. Ulubiony program (serial)?
Moim ulubionym serialem jest chyba Warsaw Shore i nie dlatego, że podoba mi się zachowanie uczestników, tylko dlatego, że można się z tego pośmiać, a drugim powodem jest to, że nic innego nie oglądam, bo nie mam na to czasu

10. Ulubione zespoły?
Ostatnio moim ulubionym zespołem jest 30 Second To Mars

11. Coś, czego Ci brakuje?
Bardzo brakuje mi dzieciństwa, braku obowiązków itp. 

12. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki, ale ostatnio bardzo często słucham Kings Of Leon - Sex on fire 

13. Ile masz lat?
28 października skończę 17 lat

14. Znak zodiaku?
Skorpion

15. Czego szukasz u partnera?
Tego, aby był ze mną szczery, pokazywał na miliony sposobów ile dla niego znaczę, a nie mówił co chwilę tylko słowa "Kocham Cię", bo stracą swoją wartość i magię, aby był kreatywny, ciekawy, bo strasznie nie lubię się nudzić. No i mógłby mieć jakieś fajne zainteresowanie, które też lubię

16. Ulubiony cytat?
"To niesamowite jak wiele możesz ukryć, tylko się uśmiechając" 
~Demi Lovato

17. Ulubiony aktor?
Lily Collins

18. Ulubiony kolor?
Moimi ulubionymi kolorami są czarny, biały, fioletowy i różowy

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zdecydowanie głośna

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Najchętniej to do łóżka, gdzie mogę się wypłakać ze słuchawkami w uszach lub po prostu zasnąć, bo kiedy się wyśpię, nagle każdy problem wydaje się łatwiejszy do rozwiązania

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Sam prysznic, bez "dodatków" jeśli chodzi o pielęgnację ciała itp. to jakieś piętnaście minut, a jeśli dodatkowo stosuję jakieś peelingi do ciała albo różne inne rzeczy to jakaś godzinka. 

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Pół godziny, może nawet mniej. Zależy czy już dzień wcześniej wymyśliłam sobie w co się ubiorę.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
Nie licząc rodzeństwa, gdy byłam mała, to nie, ale trzy razy było blisko, żebym biła się z dziewczynami, bo jestem osobą, która nie pozwoli sobie na pewne sprawy

24. TURN ON. Co Cię kręci, co Ci się podoba u mężczyzn?
Jak mają pasję, ciągle coś robią, nie nudzą się i są romantyczni, ale nie przesadnie

25. TURN OFF. Co Ci się nie podoba u mężczyzn?
Jak są nudni, bez jakichkolwiek zainteresowań, ciągle są niezdarami i nie wiedzą jak postępować z dziewczyną, kłamią, oszukują lub stosują przemoc

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogosfery?
Kiedyś byłam dzieckiem internetu, które nie wiedziało, co ze sobą zrobić i postanowiłam założyć bloga, który miał być moim internetowym pamiętnikiem, a skończyło się to na tym, co robię teraz. 

27. Czego się boisz?
Samotności, tego, że osoby, które kocham, kiedyś mnie za coś znienawidzą, odrzucenia.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Wczoraj

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Kilka dni temu

30. Co oznacza Twój Blog username?
Moskwa - moje nazwisko

31. Ostatnio przeczytana książka?
"Losing Hope" - Colleen Hoover 

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie żadna, ale zamierzam zacząć czytać "Lalkę" Bolesława Prusa, bo w końcu rok szkolny co raz bliżej

33. Co ostatnio oglądałaś?
Bajkę "W głowie się nie mieści"

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja mama

35. Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa?
Koleżeństwo

36. Ulubiona potrawa?
Hm. Nie wiem 

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Londyn, to zdecydowanie moje marzenie.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Mój pokój 

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Tak

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Buziak dla psa się liczy? Bo jak tak, to dzisiaj

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Niedziela 

42. Ulubiony smak słodki?
Truskawki

43. Na jakich instrumentach grasz?
Na nerwach

44. Ulubiona część biżuterii?
Naszyjniki i bransoletki 

45. Ostatnio uprawiany sport?
Koszykówka

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Kings Of Leon - Sex on fire

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam takiego, zawsze dostosowuję się do danej sytuacji haha. 

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
-

49. Z kim  ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Ze znajomymi 

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Każdy kto chce ;)


 
Tak więc to tyle z mojej strony! Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was swoją osobą, choć jest to bardzo prawdopodobne. Jeśli macie ochotę, odpowiadajcie na te pytania w komentarzach, a z chęcią poczytam no i przede wszystkim podsyłajcie linki do swoich blogów, a obejrzę. Zaraz idę myśleć o jakimś konkursie dla Was, mam nadzieję, że się spodoba.
Całusy,
Moskwa x

2 komentarze:

  1. OMG! Też kocham 30 secon to Mars <3

    U mnie na blogu Rozdanie :) Do wygrania ciekawe rzeczy!
    http://weronika-dudek.blogspot.com/2015/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń