poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Nowości firmy Ziaja


     Cześć Wam! Dzisiaj mam dla Was kolejny post o moich ukochanych kosmetykach, które dostałam w tamtym tygodniu od firmy Ziaja. W sumie otrzymałam pięć kosmetyków dwa do włosów, jeden do twarzy, a dwa do ciała, włosów i twarzy. Przetestowałam już wszystko i chyba najbardziej jestem zadowolona z szamponu i odżywki. Ale o tym za chwilkę...


 Tak więc pierwsze produkty, które chcę Wam przedstawić to dwie mgiełki do ciała, które zdecydowanie skradły moje serce, ponieważ obie mają piękne zapachy i nie tylko!
  • Chłodząca mgiełka z mentolem i witaminą C - możemy używać ją do twarzy, ciała i włosów. Jest o świeżym zapachu drzewa tamaryndowego i zielonej pomarańczy. Zapewnia świetny efekt orzeźwienia. Zawarty w mgiełce mentol powoduje ochłodzenie, co można odczuć już po pierwszym psiknieciu, co idealnie sprawdza się w upalne dni, a w dodatku fajnie tonizuje i nawilża naszą skórę, a używa się to bardzo łatwo, bo po prostu psikamy w miejsca, w których tego potrzebujemy i jest bardzo fajne po opalaniu.
  • Orzeźwiająca mgiełka zapachowa - używamy tak samo jak tą pierwszą czyli do włosów, ciała i twarzy, tak samo rozprowadzamy ją na sobie jak powyższą. Ta mgiełka ma natomiast zapach natury z wyczuwalną świeżością ogrodu i ziół oraz nutą kwiatów i cytrusów. Zapewnia nam uczucie świeżości i orzeźwienia, nawilża i tonizuje skórę, a także działa łagodnie, nie podrażnia. Pozostawia na skórze twrwały, perfumeryjny zapach oraz poprawia nasze samopoczucie i także idalnie sprawdza się w upalne dni.
Obie mgiełki zdecydowanie należą już do moich ulubieńców i używałam je przez ostatnie dni na zmianę i sprawdzają się świetnie.



Kolejnym produktem, który mnie zachwycił, jest pasta do głębokiego oczyszczenia twarzy przeciw zaskórnikom. Redukuje niedoskonałości skóry i zdecydowanie przywraca skórze świeżość. Zawiera w sobie:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizującą zieloną glinkę
- aktywną bazę myjącą
Jakie jest działanie? Odblokowuje pory skóry z nadmiarem sebum, ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające, zapobiega powstawaniu zaskórników, przeciwdziała tworzeniu się niedoskonałości skóry oraz przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
Użyłam tę pastę już kilka razy i naprawdę widzę poprawę na mojej twarzy. Szczególnie świetnie sprawdza się przed robieniem makijażu, bo złuszcza naskórek, dzięki czemu makijaż w przypadku mojej cery utrzymuje się znacznie dłużej. Pasta jest do każdego rodzaju skóry. 



Kolejne i chyba moje najulubieńsze, to szampon i odżywka do włosów. Nie macie pojęcia jaki efekt dało to na moich włosach już po kilku dniach stosowania. Odkąd pamiętam, moje włosy po umyciu stawały się ogromną górą siana, w dodatku pokręconego siana. Były suche, zniszczone i za żadne skarby nic na nie nie działało poza... PROSTOWNICĄ. Najgorsza zmora jaka może być, choć pomocna, to strasznie niszcząca włosy. Prostuję włosy od dwunastego roku życia, co daje już pięć lat. Wyobraźcie sobie codzienne prostowanie włosów przez tysiąc osiemstet dwadzieścia pięć dni. No i w dodatku suszenie, ponieważ nie chciało czekać mi się kiedy naturalnie wyschną, no ale nie zdawałam sobie z tego sprawy, póki niedawno zaczęły się łamać, wypadać jak nigdy. Za chwilę pokażę Wam jaki świetny efekt dały mi dwa powyższe produkty, lecz pierwsze opowiem Wam coś o nich.
  • Szampon z keratyną - jest on do pielęgnacji włosów zniszczonych, suchych, szorstkich i matowych, czyli idealny do moich. Zawiera keratynę, czyli naturalny budulec włosów oraz proteiny koziego mleka, czyli substancje czynne, które odbudowują nasze włosy w miejscach uszkodzenia oraz poprawiają ich elastyczność, zapobiegają kruchości i łamliwości. Szampon łagodnie myje i pielęgnuje włosy, delikatnie oczyszcza skórę głowy, zawiera substancie odżywcze oraz regenerujące, po użyciu włosy stają się miękkie i gładkie w dotyku. Dodaje lekkiej objętości i ułatwia rozczesywanie i stylizację.
  • Odżywka kondycjonująca z keratyną - jest idealnym dopełnieniem do szamponu. Głęboko regeneruje strukturę włosów, wygładza, nawilża oraz wzmacnia włosy, zawiera nowy, super efetkywny koncycjoner, którym jest Polyquaternium-70. Działa multifunkcyjne, a szczególnie poprawia połysk, pozostawia włosy przyjemne, miękkie i zdrowe w dotyku. Chroni końcówki włosów przed rozdwajaniem. Nakłada się na świeżo umyte włosy, czeka 3-5 minut i dokładnie się spłukuje.
Teraz trzymajcie się krzeseł czy na czym tam siedzicie, a jeśli stoicie to usiądźcie, bo mam dla Was coś naprawdę szokującego, co zadziwiło nawet mnie samą. Moje włosy przeszły ogromną metamorfozę!


Mogę przysiąc na najważniejsze osoby w moim życiu, że ani na pierwszym ani na drugim zdjęciu włosy nie były ani trochę stylizowane, aby dały specjalny efekt. Pierwsza fotografia przedstawia moje włosy i to, jakie od zawsze były po umyciu i naturalnym wyschnięciu, a druga fotografia to moje włosy z dzisiaj. Zdjęcie zrobiłam po umyciu włosów szamponem opisanym powyżej i użyciu odżywki i spłukaniu jej po pięciu minutach. Pierwszy raz tak bardzo jestem zadowolona ze swoich włosów bez prostowania i bez jakiegokolwiek stylizowania. Nie są już żadnym sianem, są idealnym nakryciem głowy z lekkimi lokami. Są wygładzone, miękkie i przyjemne w dotyku. Czuję, że już powoli wracają do siebie!

Bardzo polecam Wam wszystkie powyższe kosmetyki, są zdecydowanie warte naszej uwagi, a co najważniejsze są bardzo tanie i działają cuda!

Zapraszam Was do sklepu internetowego Ziaja:
http://e-ziaja.com/pl/


A tutaj macie odnośniki do powyższych kosmetyków, abyście nie musieli dużo szukać:
Mgiełka chłodząca
Mgiełka orzeźwiająca
Pasta
Szampon
Odżywka


Trzymajcie się!
Moskwa xx

17 komentarzy:

  1. Z ziaji mam tylko paste do peelingu :) jakos nigdy na nic co by mnie zacheciło nie trafiam jak akurat cos kupuje w drogerii

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8/17/2015

    http://misscygal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią przetestuję te produkty ;) obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My również uwielbiamy kosmetyki z Ziaji <3 Same używamy tej pasty oczyszczającej z liści manuki i bardzo dobrze nam się sprawdza ;)
    Pozdrawiamy!
    http://nieoczywiste69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uweilbiam kosmetyki z ziaji, są naprawde skuteczne i w dodatku w dobrych cenach, najbardziej lubię kremy do twarzy i odzywki do wlosow;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uweilbiam kosmetyki z ziaji, są naprawde skuteczne i w dodatku w dobrych cenach, najbardziej lubię kremy do twarzy i odzywki do wlosow;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ziaję :3 Na pewno połowę z tych kosmetyków kupię, haha :D

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega lubię z ziaji kozie mleczko :D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę na włoskach pozytywne zmiany :)
    Obserwuję :)

    Mam prośbę... Poklikasz u mnie w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo mi zależy ! Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8/20/2015

    Nie używałam tych produktów ale widać że czas najwyższy to zmienić :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty z zjaji więc chętnie je sprawdzę :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, co za zmiana! Chyba sama wypróbuję ten szampon i odżywkę, bo moje włosy są w tragicznym stanie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8/21/2015

    Kiedy następne zdjęcia ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8/21/2015

    Kiedy następne zdjęcia ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą firmę! Mają oni naprawdę tanie kosmetyki, a do tego skuteczne! ;)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać różnice (przed i po) po twoje włosy wydają się też jaśniejsze.

    pozdrawiam adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie rozjaśnia, za zdjęciach to zdecydowanie kwestia światła :)

      Usuń