niedziela, 9 sierpnia 2015

BasketbalLove ♥

     Cześć! Wybrałam się wczoraj na boisko ze szwagrem, siostrą, chłopakiem i kolegami. Chciałam zrobić trochę zdjęć na bloga, lecz zdecydowanie było zbyt gorąco, a poza tym szwagier chyba skręcił sobie kostkę :( W sumie było całkiem spoko, kilka zdjęć zrobiłam, ale po niecałej godzinie dałam sobie spokój i sama zaczęłam trochę grać. Ciężko było mi ustawić aparat, bo nie był on mój, a mając pierwszy raz w rękach sprzęt kompletnie inny niż zazwyczaj, można trochę zwariować. Kilka zdjęć może się udało, choć jakieś świetne nie są i mam nadzieję, że jak będzie trochę chłodniej, zrobimy coś lepszego, bo szczerze mówiąc chciałabym wrócić do robienia sesji zdjęciowych :)



 

 
 
 





     Zdjęcia jak widać świetne nie są, no ale cóż... Jestem amatorką! ;) Piszcie, które podobają Wam się najbardziej i czy chcielibyście zobaczyć Ewelinę i Szymona na kolejnych zdjęciach :) No i oczywiście Piotrka ze swoją dziewczyną kulą :D
Komentujcie, obserwujcie. A jeśli chcecie więcej, zapraszam tutaj:


INSTAGRAM

ASK

FANPAGE
 
Snap: m0skwaa
 
Buziaki,
Moskwa ♥
 


1 komentarz: