środa, 12 sierpnia 2015

Big child!


Cześć! Dzisiaj mam dla Was kolejną sesję! Moim zdaniem nie wyszła idealnie, ale to chyba pierwsza taka, która mimo mojego amatorskiego fotografowania podoba mi się bez granic, bo są na niej mega cudowne osoby <3 Upał, chyba z 40 stopni, ale to dla nas żaden problem, było śmiesznie i w końcu miałam okazję podzielić się z dziewczynami, czymś co cholernie lubię robić ;3 Co tu dużo mówić? Zapraszam do oglądania zdjęć <3




















































Na zdjęciach: Dominika i Paulina
Udostępniajcie, komentujcie, a będzie nam bardzo miło :)
Do następnego posta!
Moskwa xx


14 komentarzy:

  1. Anonimowy8/12/2015

    Jak można wybierać takie miejsca na sesję jest tyle ciekawych miejsc w Chrzanowie a Ty wybierasz plac zabaw i galerie masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy mało czasu to po pierwsze, a po drugie to jeśli znasz tyle ciekawych miejsc w Chrzanowie, to napisz tutaj, albo w prywatnej wiadomości, z chęcią wykorzystamy te miejsca do robienia zdjęć :)

      Usuń
  2. Anonimowy8/12/2015

    mi tam sie bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/13/2015

    Świetnie zdjęcia naprawdę masz wielki talent !! ;**
    A miejsca w Chrzanowie bardzo fajnie bo oddają porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/13/2015

    Zdjęcia są ładne ale chodzi mi właśnie o miejsce. Zdjęcia nad tama już by były lepsze, groble też ładne miejsce, widok pogorzyce, a ostateczne miejsce to myślę że park w Chrzanowie jest fontanna i w ogóle całkiem przyjemny klimat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad tamą zdjęcia już robiłam i jest to moim zdaniem zbyt popularne miejsce, park w Chrzanowie? Szczerze? Nudy... A poza tym zdjęcia w parku także już robiłam i znajdują się nawet na moim blogu. Kolejna sprawa to to, że tytuł tych zdjęć to "Big child", nie jestem pewna czy dziecko woli park, czy jednak plac zabaw. A poza tym końca świata jeszcze nie ma, więc myślę, że na robienie zdjęć w wielu innych miejscach mam jeszcze czas ;) Mówiąc szczerze Chrzanów jest miastem całkiem ładnym, lecz po 17 latach mogę stwierdzić, że mało ciekawym.

      Usuń
  5. zdjecia super i nie wazne jest miejsce a osoby na zdjęciu a od tych włosów to oczy nie mozna oderwac:) cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mają ładne włosy *_* może chciałyby zdradzić jak je pielęgnują? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8/14/2015

    Chujowe kadry i brak zaskakujących pomysłów. O modelkach i sprzęcie nie wspominam bo pewnie w twoim przypadku lubi się to co się ma. Jeśli to uwielbiasz to pomyśl o jakimś warsztacie bo szkoda by się marnował potencjał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd zrobiłam pierwsze zdjęcia i opublikowałam je na blogu, ciągle powtarzam, że jestem amatorką i mając w ręce aparat robię wszystko po swojemu. Nie chcę robić idealnych zdjęć, tylko chce się przy tym dobrze bawić :)

      Usuń
  8. Jakie śliczne włosy*.* Wszsytkie zdjęcia cudowne💕

    zapraszam do mnie KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/16/2015

    A mi się podobają zdjęcia :) w Twoim wieku mogłam jedynie telefonem :D
    a właśnie, jaki masz aparat?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń